pajero fan Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 (редакция) Как Ви се вижда новият Outlander ? Редактирано 23 март 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Освен една нова предна решетка и арматурното табло да свети в синьо друго нищо не виждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Аз оня ден като го видях си викам бахти лансъра ! висок ама в следващия момент усетих,че не е и по страничната линия го разобличих ,че трябва да е аутлендър и то така се и оказа де . Не е лош фейслифта ама вече 3 модела с една и съща предница ми се струва прекалено... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRO Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Нали трябва да унифицират дизайна ... и стария аутлендър фацата прилича на новото паджеро спорт, Л2000 и сега не се сещам кои други моделчета. Всичко е маркетинг, реклама и т.н. А за новия Аутлендър ... на дизайн са го докарали мда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 Освен една нова предна решетка и арматурното табло да свети в синьо друго нищо не виждам. Е, не е само решетката....Пипнали са и интериора. Пластмасата е по-малко.Харесва ми....:icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 (редакция) Нищожни разлики в интериора и екстериора, неотговарящи на завишената цена.Отпред - само решетката. Отзад и отстрани - абсолютно същото, както до сега.Светлината на таблото е в синьо. /голям праз!!!!/Леко завишен броя на едновременно показваните функции на борд компютъра.../Всъщност - няма нови функции /Кожата е много малко и не личи кой знае колко...Никелирани рингове на тритекръгли копчета в средата.Липсва жабката горе на арматурното табло.Май, че горе-долу това е основното.Няма разлика в системите за сигурност, както и в ходовата част..., независимо какво пишат в рекламите.В шоу рума в Севлиево двата модела са сложени един до друг - ако не е разликатав предната решетка - просто са близнаци /повтарям - не и в цената и във времето за доставка/.Карах новия модел повече от 40 км. /без да го щадя / - абсолютно никакваразлика... По-ниският клас оборудване е с тесни летни 16" гуми. По-високият клас - с 18" гуми.Също както и предния модел.Просто - много лек фейст лифт и покачване на цената....Без да бъда пристрастен - просто нищо ново....ПП. Приборното табло не е ново /както пишат.../Седалките са същите, както преди /включително кожата/.За двойният съединител и допълнителните ръчки за скоростите на волана не знам-принас моделът няма такива. Редактирано 1 април 2010 от Vanjo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 7 април 2010 Сподели Публикувано 7 април 2010 Утре ще карам новия OUTLANDER 2.2 автомата и ще пиша за впечатленията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 Днес карах новия Outlader 2.2 TC-SST към 50тина км..Определено мотора е доста динамичен,бързо ускорение на старт и дооскорение от 100-на километра и нагоре.При 100км/h на 6-та скорост оборотите бяха 1800.Скоростната кутия е с два режима на работа като могат да се превключват в движение,при спортния джипката става доста луда.Иначе както е писал Ваньо интериора е пипнат,но не генерално,отзад си е същия.Но цената не е чак толкова стряскаща сравнение със стария 60000 лв.(INTENSE+) на първо четене.Интересува ме на някой колега с такъв мотор какъв е разхода в София и извънградско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 Днес карах новия Outlader 2.2 TC-SST към 50тина км..Определено мотора е доста динамичен,бързо ускорение на старт и дооскорение от 100-на километра и нагоре.При 100км/h на 6-та скорост оборотите бяха 1800.Скоростната кутия е с два режима на работа като могат да се превключват в движение,при спортния джипката става доста луда.Иначе както е писал Ваньо интериора е пипнат,но не генерално,отзад си е същия.Но цената не е чак толкова стряскаща сравнение със стария 60000 лв.(INTENSE+) на първо четене.Интересува ме на някой колега с такъв мотор какъв е разхода в София и извънградскоАз нямам такъв, но вече са идвали с такива ............един каже че му горяла 13л./100км. ,другия казва че е под 10 на 100............за извънградско - около 7-9л./100............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 12 април 2010 Сподели Публикувано 12 април 2010 Аз нямам такъв, но вече са идвали с такива .......... За ремонт ???????? С проблеми ?????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 (редакция) За ремонт ???????? С проблеми ?????? Или като мен,на лафче най-вероятноhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Редактирано 13 април 2010 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.