Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

Интересува ме първия модел на Outlander, впечатленията на собственици и запознати.

Забелязах че най-разпространени са двигателите от 136 и 158 кс, кой е за предпочитане?

Какви са им проблемите и слабите места?

Намират ли се части?

Доколко скъпо се поддържа?

Забелязвам че е доста рядко срещан, на какво се дължи това и това не носи ли негативи? На мен доста ми харесва на вид, макар че отвътре честно казано си е.. нека го наречем скучно.

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Интересува ме първия модел на Outlander, впечатленията на собственици и запознати.

Забелязах че най-разпространени са двигателите от 136 и 158 кс, кой е за предпочитане?

Какви са им проблемите и слабите места?

Намират ли се части?

Доколко скъпо се поддържа?

Забелязвам че е доста рядко срещан, на какво се дължи това и това не носи ли негативи? На мен доста ми харесва на вид, макар че отвътре честно казано си е.. нека го наречем скучно.

Благодаря.

 

 

Обърни внимание на този линк: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15111

 

Забелязах че най-разпространени са двигателите от 136 и 158 кс, кой е за предпочитане?

 

Аз съм с малкия двигател, 2.0. Ако колата ще я караш градско предимно или си спокоен шофьор двигателят и мощността му са ПРЕдостатъчни. 2.0 е по-икономичен с почти 2л в града. Но, за съжаление за да поддържаш достатъчно добра динамика извънградско трябва да го държиш на около 3800-4000 оборота, а тогава си лапа доста. Изпреварванията стават много често на 4800-5000 оборота на 4та за да се изнесеш достатъчно бързо обратно в твоето платно. Ако сега избирах, бих си взел по-големия, вече съм и свикнал и този ми "умаля". :rolleyes:

 

Какви са им проблемите и слабите места?

 

По-горе съм сложил линк към тема, където можеш да прочетеш доста неща. Лаковото покритие се драска много лесно, двигателят е изключително здрав, окачването според мен е достатъчно добро, ако избягваш дупките и си по-внимател водач. Аз карам Аутлендър от около 10 месеца, сменил съм само консумативите и един кормилен накрайник. Не съм много показателен пример, поради краткото време, през което я притежавам, но или съм попаднал за запазена бройка или наистина не се чупят много. :rulez:

 

Намират ли се части?

 

Да, има всичко, което си пожелаеш. За съжаление качествените заместители не са много и трябва да внимаваш при обслужването, понякога оригиналните части дори излизат по-евтино от заместителите! В България си битуват предразсъдаците, че щом е японско трябва да е скъпо и много от вносителите на части слагат безбожни надценки, просто отиди на няколко места, разпитай за цени и сам ще се насочиш от къде да пазаруваш. Във форума има достатъчно информация от къде можеш да пазаруваш.

 

Доколко скъпо се поддържа?

 

Тук е малко субективно, от една страна поддържаш обикновено комби, но от друга автомобил 4х4. Имам приятел с Пасат, който е на подобни години, неговата поддръжка е с близо 20-30% нагоре ако сравняваме оригинални части и сервизи. Свържи се с DJ Tymbi и Miroslav във форума, те ще ти дадат по-конкретни цифри относно поддръжката.

 

 

Забелязвам че е доста рядко срещан, на какво се дължи това и това не носи ли негативи? На мен доста ми харесва на вид, макар че отвътре честно казано си е.. нека го наречем скучно.

 

Единствените негативи, които можеш да имаш от това, че наистина е по-рядко срещан е липсата му по автоморгите за по-евтини части 2 ръка и по-малкото алтернативи за заместители на оригиналните части. Но кой иска колата му да се среща на всеки ъгъл като някой Опел или Голф, аз карах преди Вектра А и ми беше втръснало да я виждам на всеки ъгъл, от Търново съм и тук има само един Аутлендър освен моя, който е черен и със софийска регистрация. Понякога чувството, че караш кола, която не се среща под път и над път и е уникална е неповторимо! Макар, че се купува с пари! :D

 

Вътре е спартанско наистина, но на мен не ми пречи, зависи кой на какво е свикнал и какво търси от автомобила. Има всичко необходимо за мен, може би ми липсват климатроник, кожен салон (това относително), 6та скорост и някои по-дребни неща, но се справям и без тях. :D

Отвън е красив автомобил, определено дизайна му е много по-свеж от алтернативата в този клас - Субаро Форестър. Но има хора, които плюят и Ферари за дизайн, така, че всичко е относително.

Редактирано от Peter P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на този линк: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15111

 

 

 

Аз съм с малкия двигател, 2.0. Ако колата ще я караш градско предимно или си спокоен шофьор двигателят и мощността му са ПРЕдостатъчни. 2.0 е по-икономичен с почти 2л в града. Но, за съжаление за да поддържаш достатъчно добра динамика извънградско трябва да го държиш на около 3800-4000 оборота, а тогава си лапа доста. Изпреварванията стават много често на 4800-5000 оборота на 4та за да се изнесеш достатъчно бързо обратно в твоето платно. Ако сега избирах, бих си взел по-големия, вече съм и свикнал и този ми "умаля". :rolleyes:

 

Toва най много ме притеснява до момента.. Спокоен шофьор съм но искам да изпреварвам сигурно и бързо. Явно ще се насоча към големия двигател, ако спра избора си на мицубиши. Другия ми избор е хонда, така че както виждате към японско съм се насочил, защото карам хонда и съм фен.

Големия разход малко ме притеснява защото ще пообикалям с него, и най-вероятно ще го газифицирам. Виждам че почти всички които се продават са газови, което ме навява на мисълта че наистина е удачно решение.

 

Исках да питам и за системата за 4х4, какъв вид и как се включва.

 

Благодаря за подробния отговор, помагаш ми доста. Ще се радвам и на други подобни

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Toва най много ме притеснява до момента.. Спокоен шофьор съм но искам да изпреварвам сигурно и бързо. Явно ще се насоча към големия двигател, ако спра избора си на мицубиши. Другия ми избор е хонда, така че както виждате към японско съм се насочил, защото карам хонда и съм фен.

Големия разход малко ме притеснява защото ще пообикалям с него, и най-вероятно ще го газифицирам. Виждам че почти всички които се продават са газови, което ме навява на мисълта че наистина е удачно решение.

 

Исках да питам и за системата за 4х4, какъв вид и как се включва.

 

Благодаря за подробния отговор, помагаш ми доста. Ще се радвам и на други подобни

 

Прочети какво съм пуснал като информация в линка по-горе. Задвижването е постоянно 4х4, без възможност за друг режим. От тук и по-високият разход на гориво, извънградско при 90км гори около 7.8 бензин, 9-10 газ. На магистрала от 110-140км гори около 9-10 бензин и 11-12 газ, в града бензин около 12 до 14. Газ, около 15. Цифрите са приблизителни, определено не можеш да очакваш разход като дизелова малолитражка. Смея да твърдя, че двигателят е в много добро състояние и това са реални стойности.

И моят е газифициран, двигателят носи идеално на газов инжекцион.

 

Преди да покараш, няма как да разбереш дали става или не става за теб. Аз съм изключително доволен от моето :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди да покараш, няма как да разбереш дали става или не става за теб. Аз съм изключително доволен от моето :mitsu-smiley:

 

Мда, прав си. Трябва да покарам, ще се постарая. Иначе съм всичко за него просто ми избяга от главата това за задвижването. Благодаря пак.

 

Забравих и друго. Къде да я заведа да я прегледа майстор като си избера?

Редактирано от ventzi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, прав си. Трябва да покарам, ще се постарая. Иначе съм всичко за него просто ми избяга от главата това за задвижването. Благодаря пак.

 

Забравих и друго. Къде да я заведа да я прегледа майстор като си избера?

 

Здравей,колегата е записал ако си от София пиши ЛС до DJ Tymbi,за малкия двигател 2,0 и аз карам такъв е стандартен и се слага на повечето модели :mitsu-smiley: би трябвало повечето майстори да те консултират а за окачването на някоя тресачка в подходящ сервиз за да се разбере дали има разбита част.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...