bbojinov Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Здравейте, Карам Аутлендър 2003 2,4 автоматик и преди време ми се появи един странен проблем за който все още не съм намерил еднозначно решение. Ето за какво става на въпрос:Преди около месец бях извън града за вода (тогава ни бяха оставили 4 дена целия град без вода) и докато чаках опашката бях в колата с детето.Както си работеше колата изведнъж стрелката за температурата видимо взе да се качва нагоре към червения сектор при което веднага спрях двигателя. Изчаках да се охлади, запалих на място, след което отново температурара взе да се качва прекалено бързо. Отново спрях двигателя.Никъде около колата не се виждаше да има теч, радиатора беше студен, а гумената тръба бе леко затоплена.Реших да се прибера на собствен ход (и на собствен риск) с Н на брой почивки (става дума за около 6-7 км.)Най-интересното от цялата ситуация беше, че въпреки моите очаквания за евентуални проблеми, до като се прибрах антифриза беше в нормална температура. но в момента в който спрях на място - за около минута отново отиде в червения сектор. На следващия ден бях в сервиз,където след много чудене единственото което установиха че е нуждо да се долее антифриз (около 1,5 л.) Не се констатира нито теч, нито каквото и да е, а в преливника също си имаше течност. Днес като се прибрах се сетих да проверя как е радиатора (след около 3 км. движение и нормална работна температура), но отново беше студен. Въпросът ми е: има ли за какво да се притеснявам и евентуално - как мога да проверя имам ли някакъв проблем. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Радиатор се проверява и на входа ,и на изхода му...........ако и на двата изхода е горе долу студен, то термостата ти на отваря..........но има и друга причина и тя е във водната помпа.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 17 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2010 (редакция) Радиатор се проверява и на входа ,и на изхода му...........ако и на двата изхода е горе долу студен, то термостата ти на отваря..........но има и друга причина и тя е във водната помпа.......... Тъкмо мислех да отнеса този проблем към странните инциденти с необяснен произход и ....... тази сутрин ми се повтори :(Докато чаках колата да загрее за да разтопи слоя лед върху стъклото .... установих че парното не иска и нне иска да задуха топло ......... а малко по-късно и температурата взе да преминава нормалните граници .... Естествено спрях колата за да огледам - при опит да отворя капачката на радиатора - вътре имаше налягане , а течността беше започнала да се затопля (между другото - около минута две преди това се включи и перката на радиатора) Изкарах колата с идеята, че няма да ми се размине сервиза и след като тръгнак - не бях изминал и 500 метра и парното се съживи и взе да духа топло.... Какво ли би могло да е ..... термостат ..... водна помпа ... или ..... Сега като се замисля - и в двата случая колата беше паркирана под наклон 20-30 градуса, макар, че първият път беше с муцуната нагоре, а днес - с муцуната надолу. Идеи какво става с колата ми? Редактирано 17 февруари 2010 от bbojinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.