road_freak Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Колеги помагайте бегачката кат сви студа много трудно взе да пали цъкам по 20 30 пъти на стартер почва постепенно да препалва и гасне накрая закрепя някакви обороти 800 900 неможе да се исфорсира отначало гасне като поработи 3 минути си върви форсира се пали няма проблем. Ако някой има идея какво е да пише благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Бензин, газ? Като начало - запушени инжектори, проблем с налягането в рейката /клапана и/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Ако се оправи като загрее значи са свещите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Колега мойта беше както описваш ти в момента, сега вобще неще да запали :( и аз не мога да разбера от какво е :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
road_freak Публикувано 3 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Ако се оправи като загрее значи са свещитеНе са те сменях ги и от инжекторите ме самнява тя като загрее хварчи.Нещо бензин на студено май им липсва защото, препалва постепенно не си дига оборотите като запали и като подадеш гас гасне все едно им нестига гориво.Нз но на студено им трябва повечко бензин като на всяка вапроса е от каде може да не им стига грешки няма никакви имаше в дебитомера но го сменихме.Схема на вакумите дали може да се намери от някаде че ми се струва че има някакво разменяне няма вакум никаде по тънките маркучи на инжекциона на ниски обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 (редакция) Не са те сменях ги и от инжекторите ме самнява тя като загрее хварчи.Нещо бензин на студено май им липсва защото, препалва постепенно не си дига оборотите като запали и като подадеш гас гасне все едно им нестига гориво.Нз но на студено им трябва повечко бензин като на всяка вапроса е от каде може да не им стига грешки няма никакви имаше в дебитомера но го сменихме.Схема на вакумите дали може да се намери от някаде че ми се струва че има някакво разменяне няма вакум никаде по тънките маркучи на инжекциона на ниски обороти.Колега,постарай се повечко с правописа,че трудно ти следим мисълта! Редактирано 3 февруари 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Тези симптоми ми приличат като на една позната. Беше и замръзнал бензина помпата едвам вкарва малко колкото да запали и до там. Вкарах ме я в гаража и на другия ден си работише перфектно сложихме и добавка и още бензин от др бензиностанция и така. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 (редакция) Провери свещите! Аз имах проблем с паленето, мислех че не достига гориво, но заредих акумулатора и смених свещите и сега пали и работи нормално. Ако не си сменял свещи, сега е момента! Сипването на добавка или спирт също е полезно в студовете. Успех! Редактирано 3 февруари 2010 от Георгиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Ами като неще да запали търсете причината първо развиваш маркуча на рейката и гледаш дали идва бензин на силна струя. Ако идва вадиш свещите и гледаш дали идва искра. Ако не гледаш центровката релето за запалване и така проверяваш всичко малко по малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 4 февруари 2010 Сподели Публикувано 4 февруари 2010 Колеги днес си оправих колата, беше ми се повредил датчика за RPM, който се намира горе ляво до мотора Заради това не е искала да пали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 4 февруари 2010 Сподели Публикувано 4 февруари 2010 Ама къде на двигателя щракни една снимка ако нети е проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 4 февруари 2010 Сподели Публикувано 4 февруари 2010 На тази снимка съм оргадил каде се намира датчика, даже вътре има два датчика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
road_freak Публикувано 6 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Хора нестава на кола сменихме свещите вадихме дюзите пръскат си перфектно.Но сутрин като тръгна да паля вартя по много докато земе да се обажда постепенно появяват се някакви обороти и започва да работи но неможе да се форсира първите две минути и работи на ниски обороти.Гледахме центровката и тя е добре незнам само кой от двата датчика казва на компютара каква е температурата на водата този с големите крачета под термостата или този с малките до капачката за наливане на водата.Единия би трябвало да е за включване на перката макар, че нейска да се включва нито като дам накъсо двата кабела на датчика нито като е изваден. Навежда ме на мисалта, че някаде се губи някоя маса или захранване но немога да открия къде може да е. Другото което ми направи впечатление е, че като извадя кабелчето на датчика който отчита кога гаста е върната докраи бях чел, че си повишава оборотите а тук никаква промяна, а датчика работи защото при върнат педала на гаста дава късо като се подаде няма следователно не е от датчика защо оборотите не се повишават тогава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 На тази снимка съм оргадил каде се намира датчика, даже вътре има два датчика Е, хубава работа. Това ограденото какъв датчик за обороти е? Така наречения CAS (Cam Angle Sensor).... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 (редакция) Хора нестава на кола сменихме свещите вадихме дюзите пръскат си перфектно.Но сутрин като тръгна да паля вартя по много докато земе да се обажда постепенно появяват се някакви обороти и започва да работи но неможе да се форсира първите две минути и работи на ниски обороти.Гледахме центровката и тя е добре незнам само кой от двата датчика казва на компютара каква е температурата на водата този с големите крачета под термостата или този с малките до капачката за наливане на водата.Единия би трябвало да е за включване на перката макар, че нейска да се включва нито като дам накъсо двата кабела на датчика нито като е изваден. Навежда ме на мисалта, че някаде се губи някоя маса или захранване но немога да открия къде може да е. Другото което ми направи впечатление е, че като извадя кабелчето на датчика който отчита кога гаста е върната докраи бях чел, че си повишава оборотите а тук никаква промяна, а датчика работи защото при върнат педала на гаста дава късо като се подаде няма следователно не е от датчика защо оборотите не се повишават тогава? Колега, проблема ти е доста често срещан според мен. Смятам щом караш Еклипс си запознат че празния им ход е едно от слабите им места. Като цяло проблемите идват от стъпковия мотор или от т.нар. FIAV клапан ИЛИ И ОТ ДВЕТЕ!!!Ако ти работи стъпковото моторче, проблема ще е в този клапан, който се намира под дросела. Към него влиза и излиза охладителна течност. Доколкото знам не подлежи на ремонт, прост с възрастта се скапва. Някъде в една друга тема DJ Tymbi беше обяснил по-подробно действието му. Ако в крайна сметка там ти излезе проблема, имам такъв клапан, работещ, свален от моята кола.А датчика за който ти говориш (педала на газта) служи за съвсем друго нещо. Той е по скоро като ключ и не регулира оборотите. Ако дава късо както казваш, не го барай, всичко си е в ред.Датчика който дава инфо на компютъра за температурата на водата е този с двата крака, ПОД термостата. До него малкия датчик с едното краче е за уреда на таблото, който ти показва температурата. Редактирано 8 февруари 2010 от Drive-Maniac Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Е, хубава работа. Това ограденото какъв датчик за обороти е? Така наречения CAS (Cam Angle Sensor).... Колега освен този датчик за който ти си писал, там вътре има и RPM датчик. Всащност като ми се бе счупил не подаваше нито гориво и искра нямаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
road_freak Публикувано 13 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Колега, проблема ти е доста често срещан според мен. Смятам щом караш Еклипс си запознат че празния им ход е едно от слабите им места. Като цяло проблемите идват от стъпковия мотор или от т.нар. FIAV клапан ИЛИ И ОТ ДВЕТЕ!!!Ако ти работи стъпковото моторче, проблема ще е в този клапан, който се намира под дросела. Към него влиза и излиза охладителна течност. Доколкото знам не подлежи на ремонт, прост с възрастта се скапва. Някъде в една друга тема DJ Tymbi беше обяснил по-подробно действието му. Ако в крайна сметка там ти излезе проблема, имам такъв клапан, работещ, свален от моята кола.А датчика за който ти говориш (педала на газта) служи за съвсем друго нещо. Той е по скоро като ключ и не регулира оборотите. Ако дава късо както казваш, не го барай, всичко си е в ред.Датчика който дава инфо на компютъра за температурата на водата е този с двата крака, ПОД термостата. До него малкия датчик с едното краче е за уреда на таблото, който ти показва температурата.Клапана е добре пробвах го с топла вода отваря и затваря като надуя от едната страна на студено пропуска на топло не. За стъпковото и него го вадих дадох контакт движи си се навън навътре и си изглежда перфектно и нз вече. Смених и датчика под термостата ,защото като му шавнех крачетата се губеше сапротивлението му и пак си е същото направи ми впечатление обаче, че горния датчик който е за включване на перката на едното му краче трябва да идва плюс при контакт и като се вържат накъсо трябва да тръгват перките а пък те нещат, но като подам директно от акумулатора на едното краче тръгват. Не, че това има общо с паленето, но все пак ми се губи от някаде захранването пък то може и да захранва и други неща не само тес перки. Някой ако знае от къде трябва да дойде тока да драсне инак всички бушони са здрави и незнам.... Сега като се поотопли пали от 5 6 завъртане и после няма проблеми. Също ми се видя малко слабо налягането на бензиновата помпа сложих една външна с друг филтар която даваше яко нелягане и с нея същата работа не е и от там накрая ще му навържа дюзите две по две да влиза повече гориво и да пали че ми писна... Ако някои има идеи за още някои тест да казва благодаря !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 направи ми впечатление обаче, че горния датчик който е за включване на перката на едното му краче трябва да идва плюс при контакт и като се вържат накъсо трябва да тръгват перките а пък те нещат, но като подам директно от акумулатора на едното краче тръгват. Колега, според мен това не е датчик за включване на перката а температурния датчик от който ЕКУ-то взема информация за температурата на двигателя. При изключването му ЕКУ-то минава в авариен режим и включва перките, подаването на плюсове и минуси тук-там най-вероятно ше доведе до пускането на тема "Търся ЕКУ..."Свали си едно сервизно ръководство за този мотор поне да знаеш какво трябва да очакваш като показания на датчиците, има на сайта на Божо. Или поне ползвай Аутодатата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.