Премини към съдържание

проблем със спирачките....


lazy

Препоръчано мнение

Подхващам тази тема, заради приятел, който има проблем със спирачките на своя Лансър 1,8 -дизел"1992 година, но не може да се регистрира във форума, за да сподели проблема. Аз ще се опитам да опиша ситуацията и ако имате някакво предположение и идея за изход от нея ще съм признателен. Накратко:Днес сутринта без основателна причина се втвърдил педала на спирачката и лампата за спирачките му светнала. Той направил основен оглед и установил, че на пръв поглед всичко е О.К.- има спирачна течност, по сервото също мисли, че няма проблеми, но твърдия педал си остава факт. Ако имате някаква идея за проблема и място на което да бъде отстранен моля помагайте :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подхващам тази тема, заради приятел, който има проблем със спирачките на своя Лансър 1,8 -дизел"1992 година, но не може да се регистрира във форума, за да сподели проблема. Аз ще се опитам да опиша ситуацията и ако имате някакво предположение и идея за изход от нея ще съм признателен. Накратко:Днес сутринта без основателна причина се втвърдил педала на спирачката и лампата за спирачките му светнала. Той направил основен оглед и установил, че на пръв поглед всичко е О.К.- има спирачна течност, по сервото също мисли, че няма проблеми, но твърдия педал си остава факт. Ако имате някаква идея за проблема и място на което да бъде отстранен моля помагайте :good:

Да.........проблемите може да са няколко ,но основния е да се е прецакала помпата на сервото ,която засмуква вакуум , обикновенно тя седи на осста на алтернатора и се върти от него, може да се е разхерметизирала( в тия студове много хора пропищяха от какво ли не) и тя да не създава необходимия вакуум.............другия вариант е, което е парадокс, да е замръзнала спир. течност.........нищо че в казанчето шава..... :D днес на съседа му правих тоно това ......педала твърд , никакви спирачки, и т.н. :mad: та с пистолета за горещ въздух 2 часа греене докат се освободи......... :icon_doh: има и други варианти , може пък във вакуум маркуча да е имало вода или конденз и тя да е замръзнала, получава се тапа, и вакуума не може да въздейства на мембраната на сервото.............има и други ,но това са основните, ако има проблем ще пиша пак и за тях ............ B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...