bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 И GPS-a в камерата ли е вграден или в радара ? Ако е в камерата сертифицирана ли е? Това не го разбрах ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Ами нали въпросната камера може да работи в и движение, освен скоростта отчита местоположението, на записите и снимките. Въпроса е че за тази цел трябва да има GPS някъде по цялата система. Въпросния GPS ако не чете криптирания GPS сигнал ще дава прилична грешка в показанията. Въпроса е сертифицирано ли е цялото това нещо и каква е максималната грешка, която му дават? Редактирано 24 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 Ами нали въпросната камера може да работи в и движение, освен скоростта отчита местоположението, на записите и снимките. Въпроса е че за тази цел трябва да има GPS някъде по цялата система. Въпросния GPS ако не чете криптирания GPS сигнал ще дава прилична грешка в показанията. Въпроса е сертифицирано ли е цялото това нещо и каква е максималната грешка, която му дават? Радари с камери снимащи в движение ..... това за България е още в сферата на фантастиката !!!! Подобни инструменти има в Холандия, но и там не са масово разпространени.... Нашето МВР поддържа отлични отношения с холандците, проблема е че всичко от там минава в български вариант и накрая ефекта е ..... смешен Още повече че пак ще кажа, .... Ако държавата е така загрижена за превишената скорост, нека ограничи автомобилите да не могат за развиват по високи скорости от 60 км/ч. Това ще промени както теглото на самите автомобили, така и задвижващия ги агрегат. Съответно разхода на гориво ще стане няколко пъти по малък и т.н...... удобства и благини.... Само не знам как това ще се случи ..... Автомобилните производители имат отлично политическо лоби във всички правителства, на всички континенти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Ако държавата е така загрижена за превишената скорост, нека ограничи автомобилите да не могат за развиват по високи скорости от 60 км/ч. Това ще промени както теглото на самите автомобили, така и задвижващия ги агрегат. Съответно разхода на гориво ще стане няколко пъти по малък и т.н...... удобства и благини.... Само не знам как това ще се случи ..... Автомобилните производители имат отлично политическо лоби във всички правителства, на всички континентиТова нали не го мислиш сериозно??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Това нали не го мислиш сериозно??? Може и сериозно да го мисли. P.S. http://www.bulforum.com/index.php?showtopi...mp;p=1495055821 - даже снимки има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Може и сериозно да го мисли. P.S. http://www.bulforum.com/index.php?showtopi...mp;p=1495055821 - даже снимки има...Владимиров,виж цитата,който съм дал...Никъде не пише за радари...Радарите и тяхните ТТ-данни,оставям на теб...Ти си специалиста там... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Имах в предвид за скоростта. Много ясно, че няма как да стане. Второто което съм го дал е да се види че се разполага с такава техника още от преди две години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Не разбрах дали сериозно мисля за ограниченията за скорост на автомобилите, или сериозно мисля че в България няма радар засичащ скоростта от движещ се автомобил на друг движещ се автомобил ? По отношение ограничаването на скоростта на използваните превозни средства фабрично, в случая говорим за нещо което трябва да изпълняват 20-тината производители на МПС. Това е по лесно достижимо от ограничаването на скоростта законово и разпореждането към водачите на МПС да спазват ограниченията, дори те да са абсурдни.....В първия случай говорим за опазване на хиляди човешки животи, всяка година ...... във втория случай става въпрос за "печатница за пари" .... ако сега ограничението в населените места е 50 км/час след 10 години ограничението може да стане 30 км/час, след още 20 години ограничението ще стане 10 км/час.... за да може всички да са в нарушение и да заплащат глоби.... Мнението ми е лично и не засяга Български автомобилен съюз.Примера с Германските магистрали е показателен - никакво ограничение на скоростта във всички участъци извън свързаните с ремонтни или възстановителни дейности, и да не забравя - магистралите там за леки коли са БЕЗПЛАТНИ..... Има нещо което отдавна ме вълнува, и то е свързано точно с ограничаването на скоростта. Едно време в населените места скоростта бе ограничена на 60 км/час, и в този ред на мисли както и от личен опит си задавам въпроса.... с колко все пак се управлява едно МПС по първокласни и второкласни пътища и с колко по магистралата до Пловдив...например. От личен опит, за мен би било нормално ограниченията в града да е 60 км/ч , съответно извънградско да е 120 км/час, а на магистралата да е 180 км/час.......... при такива ограничения глобите за превишена скорост ще намалеят драстично поради простата причина че скоростите в момента са малко под тези граници са обект на постоянен радарен "контрол" ....дали за държавната хазна или за частната..... Статистиката в случая ми е точна защото знам какви актове се пишат най-често и с какви превишения на скоростта са те. Весели празници на всички ! Редактирано 24 декември 2009 от bau.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Ставаше въпрос за скоростта.По отношение ограничаването на скоростта на използваните превозни средства фабрично, в случая говорим за нещо което трябва да изпълняват 20-тината производители на МПС. Ами 3-те милиона автомобила или колкото са там и вече, които са в движение какво ги правим и по какъв начин ще им намалм скоростта? Дори и това да стане мислиш ли че въпросния ораничител както и да е реализиран ще се прамахва от почти всеки.По-добре е да се преосмислят ограниченията на скоростта и да се преустроят районите с концентрация на ПТП и ще се похарчат значително по-малко пари. 180 за магистрала е много, дори и магистралата да е хубава. Все пак трябва да се има предвид какви кощници се движат по нея и как ще спрат от 180... Редактирано 24 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Примера с Германските магистрали е показателен - никакво ограничение на скоростта във всички участъци извън свързаните с ремонтни или възстановителни дейности, и да не забравя - магистралите там за леки коли са БЕЗПЛАТНИ..... Хич не се сравнявай Германия с .бг. Първо, държавата обира 50% от заплатата ти под формата на какви ли не данъци. Да не говорим за цени на технически прегледи, застраховки, данък кола и т.н. Безплатен обяд няма. Второ, аутобаните (което се води по-висок клас от магистрала) са теоретично без ограничение, но на практика има 5-6 км има ограничения. (например защото наблизо има някакво селце и да не се вдига шум, ремонти (които са постоянни), неравности, задръстване и т.н.). Наскоро гледах едно предаване по ТВ, където някви фенове с ферарита се оплакваха, че е останала само една отсечка в .де, където да могат да вдигнат 320км/ч... Редактирано 24 декември 2009 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) По-добре е да се преосмислят ограниченията на скоростта и да се преустроят районите с концентрация на ПТП и ще се похарчат значително по-малко пари. 180 за магистрала е много, дори и магистралата да е хубава. Все пак трябва да се има предвид какви кощници се движат по нея и как ще спрат от 180... Във Швейцария нещата с кошниците са уредени по много интересен начин: Всеки автомобил, лек, лекотоварен, камион и т.н задължително е абонат към даден сервиз. Няма начин да не си абонат. Когато МПС-то трябва да мине на технически преглед, това става обикновенно на няколко години..... да кажем на 3 години, оставяш колата си при гаражиста и той лично преценява какво трябва да се смени по колата, съответно го сменя.. когато подготви колата ти, той лично я откарва на преглед в техническия пунк. Ако колата мине прегледа, гаражиста ти праща сметката която дължиш ....като преди това ти е приспаднал абонамента който си плащал за тези 3 години - примерно по 100 франка на месец. Ти си взимаш колата и си я караш.... технически изправна, с оригинални части и с носещ пълната отговорност сервиз. В Швейцария думата за поддържана кола , независимо на колко години е колата е: Като нова..... Аз лично съм виждал коли на 20 години , който наистина са все едно излизат от магазина като нови..... и това е така защото за тези 20 години колата е поддържана в перфектен външен и технически вид. Знам че най предпочитаните коли втора ръка са тези които идват от швейцария, и това не е напразно..... такава кола можеш спокойно да не и правиш нищо още 5 години по нашите стандарти..... Тук в България определяме старостта на колите по техните години, а не по техническото състояние..... и гледаме по улиците таксита на по 3 години превърнати в морги.... но пък отговарят на закона ..... и превозват хора.... въпреки че нито едно от тези таксита няма да мине на нормален технически преглед.... Относно скоростта от 180 км /час по магистралите..... това трябва да е пределна скорост, съответно всеки има право да кара по бавно от тази скорост за собствена безопасност. Сега с ограничението от 130 км/час 80% от движещите се коли по магистралите български са нарушители.... стига закона да се прилага за санкция над 10 км/час превишена скорост.... Нима смяташ че превенцията на глобите е правилна ???? Редактирано 24 декември 2009 от bau.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 (редакция) Хич не се сравнявай Германия с .бг. Първо, държавата обира 50% от заплатата ти под формата на какви ли не данъци. Да не говорим за цени на технически прегледи, застраховки, данък кола и т.н. Безплатен обяд няма. Второ, аутобаните (което се води по-висок клас от магистрала) са теоретично без ограничение, но на практика има 5-6 км има ограничения. (например защото наблизо има някакво селце и да не се вдига шум, ремонти (които са постоянни), неравности, задръстване и т.н.). Наскоро гледах едно предаване по ТВ, където някви фенове с ферарита се оплакваха, че е останала само една отсечка в .де, където да могат да вдигнат 320км/ч... auto - колаbahn - път, платно Във Германия навсякъде са магистрали , но на немски Аутобан , или път за коли....означава път, в случая - магистрала...... последно бях там преди няколко месеца и ....има много места на които да вдигнеш скорост повече от 250 км/час. Преди много много време ми се случи да вдигна 320 км/ч със спортна кола - трябва да ти кажа че пътя се събра в точка !!!! От тогава нямам желание пак да виждам тази точка..... Редактирано 24 декември 2009 от bau.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Еквивалента на българската магистрала е тяхното "schnellstrasse" - път с две платна и аварийно и ограничение 130. Аутобана е път без теоритично ограничение на скоростта. За многото места... няма да споря, че ще стане много флеймърско. Но дори и в .де постояно има натиск да се ограничат скоростите, не заради катастрофите, а заради екологията... Това също е важна причина да има ограничения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 24 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2009 Еквивалента на българската магистрала е тяхното "schnellstrasse" - път с две платна и аварийно и ограничение 130. Аутобана е път без теоритично ограничение на скоростта. За многото места... няма да споря, че ще стане много флеймърско. Но дори и в .де постояно има натиск да се ограничат скоростите, не заради катастрофите, а заради екологията... Това също е важна причина да има ограничения. Прав си , няма да водим спорове..... заради същата тази екология и кризата с петрола се въвеждат хибридите които пък водят след себе си електромобилите в различните разновидности.Изместихме темата на 2000 километра от България..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Абе колеги бъдни вечер е може ли да се занимавате с глупости които са дъвкани през цялата година . Наздраве :drinks: п.с. Въобще не сравнявайте Германия с България ( все едно Баба и 3D кино) по скоро да стигнем нивото като на Словения !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 25 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2009 Честита Коледа на всички от Mitsubishi Fan Club Bulgaria, както и на всички останали почитатели на автомобилите, да сте живи и здрави...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bau.bg Публикувано 9 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2010 Честита нова година на всички почитатели на форума. Пожелаваме здраве щастие и успех на всички, а на администраторите на форума никога повече да не се случва хакери да удрят по него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.