svetlin_dbg Публикувано 27 ноември 2009 Сподели Публикувано 27 ноември 2009 (редакция) Здравейте,колеги!Доста е късно,но не ми даваше мира да си легна без да съм пуснал тази тема-значи бусчето е Митцубиши Л300,1990 година,2000 куб.см бензин,мисля че се води 68 kW.По принцип 99% от времето се кара на газ,но току що се прибирам от път и ми се наложи доста да покарам на бензин и няколко неща меко казано ме притесниха.Искам да уточня че на Газ няма подобни проблеми: 1.При работа на бензин,колата не ще да държи обороти-в момента в който освободя от скорост,независимо дали съм в движение или на място,колата угасва.Пали после веднага,но гасне постоянно щом е на празен ход.(на газ това го няма-държи стабилни обороти-независимо дали съм в движение или примерно чакам на светофар). 2.Когато по рязко натисна педала на газта-примерно преди изпреварване свалям от пета на чествърта или се опитавам да ускоря по-бързо-колата забива муцуната,загъхва,не й достига мощност-незнам и аз как да го обясня.Връщам леко газта и почвам да натискам много плавно и тогава всичко е наред,до следващият път в който ритна газта по рязко(рядко го правя но се налага от време на време). Тези две неща ми направиха доста впечатление и ме интересуват възможните причини за това и какво е "лечението"на тези проблеми.Незнам дали са 1 и 2 са свързани или са два отделни независими един от друг проблема. Благодаря Ви колеги предварително за отделеното време!Поздрави на всички и лека вечер! Редактирано 27 ноември 2009 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Здравейте,колеги!Доста е късно,но не ми даваше мира да си легна без да съм пуснал тази тема-значи бусчето е Митцубиши Л300,1990 година,2000 куб.см бензин,мисля че се води 68 kW.По принцип 99% от времето се кара на газ,но току що се прибирам от път и ми се наложи доста да покарам на бензин и няколко неща меко казано ме притесниха.Искам да уточня че на Газ няма подобни проблеми: 1.При работа на бензин,колата не ще да държи обороти-в момента в който освободя от скорост,независимо дали съм в движение или на място,колата угасва.Пали после веднага,но гасне постоянно щом е на празен ход.(на газ това го няма-държи стабилни обороти-независимо дали съм в движение или примерно чакам на светофар). 2.Когато по рязко натисна педала на газта-примерно преди изпреварване свалям от пета на чествърта или се опитавам да ускоря по-бързо-колата забива муцуната,загъхва,не й достига мощност-незнам и аз как да го обясня.Връщам леко газта и почвам да натискам много плавно и тогава всичко е наред,до следващият път в който ритна газта по рязко(рядко го правя но се налага от време на време). Тези две неща ми направиха доста впечатление и ме интересуват възможните причини за това и какво е "лечението"на тези проблеми.Незнам дали са 1 и 2 са свързани или са два отделни независими един от друг проблема. Благодаря Ви колеги предварително за отделеното време!Поздрави на всички и лека вечер!Като за начало трябва да се направи профилактичен ремонт на горивната система............това значи: 1. сваляна на инжекторите и почистване на ултразвук ( това не значи че 100% ще се оправят ) 2. смяна гор. филтър...3. почистване на дросела/степ мотора ........4. проверка налягането на бензиновата помпа..........След това и тест на МАФ/ВАФ сензора .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Absolut Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 (редакция) Къде налива бензина? Не че знам нещо за Сливен, но много ми прилича на мои скорощни проблеми, заради които смених бензиностанцията. Редактирано 30 ноември 2009 от Absolut Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 2 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2009 Къде налива бензина? Не че знам нещо за Сливен, но много ми прилича на мои скорощни проблеми, заради които смених бензиностанцията.Общо взето навсякъде-Лукойл,Еко,Ромпетрол.Но независимо къде проблема си стой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 колеги аз имам подобен проблем. с една малка разлика 4е джипката е ПАДЖЕРО 3.0 V6 с газов инжекцион. Ходих на диагностика и от там ми казаха 4е програмата не може да се свърже с компа на джипа.същия този майстор ми каза че е от дебитомера, но маха буксата слага разлика почти няма. Смених бензиновия филтар, въздушния, бензина, разлика няма . а на ГАЗ всичко е както трябва. моля за помощ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 колеги аз имам подобен проблем. с една малка разлика 4е джипката е ПАДЖЕРО 3.0 V6 с газов инжекцион. Ходих на диагностика и от там ми казаха 4е програмата не може да се свърже с компа на джипа.същия този майстор ми каза че е от дебитомера, но маха буксата слага разлика почти няма. Смених бензиновия филтар, въздушния, бензина, разлика няма . а на ГАЗ всичко е както трябва. моля за помощКоя година е джипката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.