Премини към съдържание

След второто масло...


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Знам че има тема, за добрите и лошите страни на новия Лансър. Нека тук обаче пишем, с какво сме се сблъскали след навъртяни вече км. Моята кола е на около 30 000, в петък смених масло + за втори път предни накладки /първия път беше при предишната смяна на масло/, задни накладки /за първи път/, както и по гаранция някакви маншончета на буталата на спирачките. Имам сменени вече и преди дискове, както и два пъти по 100лв за регенериране на ДиПиЕф филтър, след като смених Лукойл /без нищо лично към тях/ и зареждам само от по-скъпия дизел на ЕКО и ОМВ, не е имало проблем с филтъра за твърди частици /ДиПиЕф/. Като разход, мисля че за моето каране е повече от приличен, в града се върти около 9 до 10, извънградско зависи от скоростта но при средна над 100, което всеки знае, че е висока средна, разхода е под 7. Имам странен проблем с БиКсенона, дългите светят не толкова в дълбочина, колкото на високо, не знам защо така, но все забравям да питам в БС. Нямам представа дали могат да ги регулират, копче нямам отвътре /уж ауто се оправят/. Много важен пропуск според мен е липсата на ЛОМБАЛНА упора, май така се казваше. Седалката е много поста от към настройки да не кажа никакви. Не може според мен кожи можи нагряване и да не ми ел. седалката. Какво друго... пробвал съм стабилността на автомобила в доста и различни завои, МНОГО УСТОЙЧИВ, детелини на България с Околовръстното ги спускам с по около 90-100, като може и още, но мен не ми стиска май :). А след смяната на първите накладки се появи и странен проблем, заради който от части смених предните дискове. При скорост от около 130 и натискане на спирачката почва едно като дерене между 120 и 70-80. Не съм пробвал сега с новите накладки, защото като смених дискове бях почти нови накладки и не съм ги сменял, но още не съм навъртял км с тези, за да тествам.

 

 

Ще помоля за СТРОГ МОДЕРАТОРСКИ КОНТРОЛ, свързан с коментирането на други марки коли в тази тема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същите километри , но нямам твоите проблеми . До сега само масло и филтри съм сменял.

 

А и гуми /летни със зимни/

Редактирано от ivoVartanian
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече подмина 50 000км. Масло съм сменил вече 3 пъти, въздушния филтър 6 пъти и на купето 2 пъти. Предните накладки ги смених на 32 000км заедно с дисковете, тъй като се изкривиха на около 25 000км, в БСП ми ги шлайфаха "гаранционно", но на 30-32 000км пак бяха мекици. Тъпото в случая е, че дисковете не влизат в гаранцията а само един път гаранционно шлайфане. Още по-тъпото е, че даже и нови да си купиш от БС, не ти дават гаранция за тях. Педалска работа, общо взето. Сега съм на 52 000км, но към 55 000км мисля, че ще са за смяна задните накладки.

При износването на предните гуми на около 20 000км, се видя че са износени вътрешно. Ходих в БСП и ми направиха реглаж на преден мост, за което платих 86лв, но след лек "панаир" и искане да ми дадат нови гуми, ми върнаха взетите по-рано 86 кинта.

Скоро в БСП ми премахнаха и тропането отзад, като ми смениха тампоните на задната стабилизираща щанга гаранционно.

Като разход на гориво, мога да кажа че колата гори според водача. Реално не съм я засичал, но на дисплея показва между 11-14л/100км. За разлика от Смолян, в Пловдив, Бургас и София ми показва разход от порядъка на 9-11л/100км. Може би защото в Смолян разстоянията са къси, има доста наклони за преодоляване, по-студено е през времето в което карам колата тук, а с тъпите светофари вече се получават и задръствания нетипични за града. Извън градско, извън Смолянски регион при средна скорост от порядъка на 75-85км/ч ми показва 7-8 на 100, а в нашия район 9-10 на 100.

За седалката съм напълно съгласен с Рангел. Можеше поне за тази на водача да има нещо повече, а и доста други дребни нещица по колата са могли да направят, но не са го сторили.

Стабилността на колата е много добра, особено след смяна размера на гумите от 215/45/18' на 225/45/18" (тествана е многократно в различни условия). Може би имаше и разлика в качеството на гумите с които беше "Йокохама Адван" и тези които сложих "Бриджстоун Потенца".

Общото Ми мнение за колата е, че за абсолютно и коренно различен от предшественика си нов модел, поставен на изпитание при такива като Мен, Рангел, а и надявам се и други собственици като нас, автомобилът има малко и незначителни пропуски и дефекти за първите 50 000км на експлоатация. По-кратко казано : Не съжалявам, че си го купих.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...