Премини към съдържание

Спейс Вагон - чукане отпред


Препоръчано мнение

Та така - колата си чака едни резервни части, ама антифриза - не може, че вече застудя, сняг падна. В събота подмених антифриза, и реших да се поразходя, че да позагрее двигателя, да излезе въздуха от системата и т.н. Малко из града, малко по баирите в снега. Никакъв проблем! Днес излизам от паркинга и /след обратен десен завой/ при изправяне на волана, преди да застанат гумите в изправено положение - чува се направо трясък, все едно си напънал лост, той се опъва, но в един момент поддава и се утря в плътна стомана! Ужасих се и спрях. Чак жената се стресна. Потеглих внимателно - нищо. Спрях на равно място, колата работи "на оборот", въртя пълен десен и връщам и пак същият трясък /един силен, и веднага един-два слаби след това. Потеглям да се прибера възможно най-бързо, но пак десен завой и пак трясъка. Звука е като че нещо е запънало гумата, и рейката с мъка напъва /подобно нещо, като звук, съм чувал в хидросистемите - когато хидроцилиндър се движи с малка скорост, та чак тръпне... тък-тък-тък... провлачва/. От пълен ляв към изправен и пълен десен няма нищо. Принципно и двете ми предни карета потракват. Когато оглеждаха предницата, /оказа се, че амортисьорите са издали багажа/, накрайници, биалетки и т.н. са на шест! Тогава смених маншоните на рейката, че бяха закъсани. А дали може да е от амортисьорите? Няма загуба на масло от хидравликата.

 

Благодаря на всички отзовали се.

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на скоро се получи здраво изтропване като метал в метал при преминаване през спящ полицай, така и не разбрах от какво беше. Някакви идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах преди години подобен случай само че с друга кола.(не Митсубиши).

Моят съвет е да свалиш и разгледаш каретата. Почти съм сигурен че, има счупено по тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да е от упорните лагери/май така се наричаха/, които га отгоре на Макферсона?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да е от упорните лагери/май така се наричаха/, които га отгоре на Макферсона?
Не се наричат така, ама си близо до истината...

Само една буква си объркал...

Да, може да е от лагерите...Ако е блокирал някой, от тежестта на купето, пружината се върти в самите чашки в които ляга, а те имат специални засечки, които да я фиксират...

После като върнеш волана, при наместването на пружината се получава това тракане...

Вземай мерки по на време, че може и да се счупи пружината така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се наричат така, ама си близо до истината...

Само една буква си объркал...

Да, може да е от лагерите...Ако е блокирал някой, от тежестта на купето, пружината се върти в самите чашки в които ляга, а те имат специални засечки, които да я фиксират...

После като върнеш волана, при наместването на пружината се получава това тракане...

Вземай мерки по на време, че може и да се счупи пружината така...

 

Направих си следната проба: колата работи на оборот, въртя от пълен десен към ляв, като преди това махнах предпазната капачка на гайката, държаща стеблото на амортисьора. Когато се чу пукането /сложих си палеца върху гайката/, усетих и потръпването на стеблото. Явно тези издъхнали амортисьори си казват думата... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...