Премини към съдържание

Ел. схема на Лансер модел 4g15 , 1990 година


gosho

Препоръчано мнение

Колеги извинявам се, имам следния малък проблем ако някой може да помогне - Лансер 1990 година, хечбека 1.5 двигателя , на копчетата за парното (по скоро зад тях) трябва да има едни много малки продълговати лампички , чиято цел е да осветяват индикациите по копчетата (зелено е при мен). Неделя разглобявах / сглобявах 6 часа и не видях освен на запалката и на копчето дето е за усилване на силата на духане дали има(почти съм сигурен че има). По сложния въпрос е КАК се разглобява на въпросния модел централната конзола и въобще как се сменят тия лампички. Ръководството оригиналното което и аз имам в хартиен вид намерих и тука благодарение на колегата Б. Александров : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...%20Manual%20DE/ , ама там нищо съществено не пише, а разглобяването на конзолата за парното поне за мен се оказа непреодолим проблем :). Благодарности на всеки който помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси ако кажеш как. Аз в линковете на Б.Александров за Галант все пак попаднах на това : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...-%20Electrical/ и тука се вижда че няма никакви лампички:) а е на реленца, некъв блок и тн.Ще чета и ще разуча подробно как е, ако може провери поне и виж при теб как е : свети ли на позициите за парното , на топло-студено също ? Мерси още един път

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси ако кажеш как. Аз в линковете на Б.Александров за Галант все пак попаднах на това : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...-%20Electrical/ и тука се вижда че няма никакви лампички:) а е на реленца, некъв блок и тн.Ще чета и ще разуча подробно как е, ако може провери поне и виж при теб как е : свети ли на позициите за парното , на топло-студено също ? Мерси още един път

Колега миналата година си смъквах радиаторчето на парното,защото моето течеше и го запоих с калай.Много трудно го извадих.Два дена си играх но го оправих.Аз имам същия модел мицубиши ,бензинов и т.н.За целта извадих цялото табло на колата.Заедно с оборотомера и километража имаше изгорели лампички на арматурното табло и ги смених с нови.Твоите сигурно също са изгорели.Ако не си разглобявал подобно нещо на друга кола ти препоръчвам да се откажеш.Просто не си заслужава за някакви си лампички.Много трудно ще се оправиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай за закъснението, с което пиша, но няколко дни се чудих как към разглобявал централната конзола.

Тъй като беше преди години, спомените са избледнели. Но играчката бе голяма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси все пак. Аз изчетох подробно и се запознах с цялата ел.схема на нашия модел и се запознах как става. Събота с едно момче токаджийче ще го пипнем и ще видим какво ще излезе - все пак 2ма "руски учени" програмисти са повече от 1 ;). Ще кача и снимки как става тая смяна за тоя който се нуждае - все пак ноу хауто е много важно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси все пак. Аз изчетох подробно и се запознах с цялата ел.схема на нашия модел и се запознах как става. Събота с едно момче токаджийче ще го пипнем и ще видим какво ще излезе - все пак 2ма "руски учени" програмисти са повече от 1 ;). Ще кача и снимки как става тая смяна за тоя който се нуждае - все пак ноу хауто е много важно :)

Колега сподели или ако можеш публикувай нещо за тази ел.схема за да се запозная и аз с нея.

Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...-%20Electrical - тожа е пдф-а със схемите. А иначе относно разглобяването - нямам правени снимки ама се оказа не много трудно :) . 2 лампички със зелено облекло са на индикациите по парното - едната се намира зад индикацията за въртене на въздуха, другата е точно отзад по средата между индикацията за топло /студено и степените . Как става самата смяна - процедурата:

 

1. разглобява се таблото на централна конзола - 4 винтчета са 2 отгоре и 2 след като се свали запалката се виждат (стр 175 от горния пдф).

2. разглобява се жабката - лесно е - няма схема в пдф-а , но е мн интуитивно и всички винчета се виждат.

3. сега е "трудната част" - разглобяване на духалките на централна конзола . отвътре има едно винче точно зад духалките от страната на пъткина до шофьора. След това се дърпа леко с отверка докато излезе.

4. развиват се 3те винчета дето държат таблото за парното.

5. поваждане на самото табло на парното - това е най-техничната част - маха се жилото което се вижда най-вдясно зад жабката, дава се таблото за парното първо леко назад и след това напред и излиза :)(целта е да излезнат леглата на винчетата на конзолата за парното - това го мислихме 20 мин докато решим как да стане). НИКАКВО разглобяване на километражи и тн и цялостно на централната конзола(първо си мислех че ще се наложи).

 

Това е . Сам човек го прави за 45 мин , 2ма за 55 мин (защото си пречат ;)). Съжалявам ама ни беше много студено и бързахме и затова не схимах. Ако някой от колегите има въпроси и има същия проблем мога да помагам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...