Премини към съдържание

Запитване относно Outlander 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги :mitsu-smiley: ,смятам да закупя такъв SUV пък съм верен и на марката :icon_thumbup: ,та въпроса ми е цени на ремъци ,накладки слаби и проблемни точки по окачване или на други места най-вече общи впечатления пропуснах да кажа ,че скоростната кутия е тип-троник.Тъй като е Англичанин ,обръщал ли е някой от Вас волана ,общо взето имам впечатления за Галант.Благодаря Ви предварително и не ме отказвайте :icon_crying: .

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги :mitsu-smiley: ,смятам да закупя такъв SUV пък съм верен и на марката :icon_thumbup: ,та въпроса ми е цени на ремъци ,накладки слаби и проблемни точки по окачване или на други места най-вече общи впечатления пропуснах да кажа ,че скоростната кутия е тип-троник.Тъй като е Англичанин ,обръщал ли е някой от Вас волана ,общо взето имам впечатления за Галант.Благодаря Ви предварително и не ме отказвайте :icon_crying: .

 

Поздрави!

 

Здравей колега,

Аз съм с 2.0Did , така че относно двигателя на избрания от теб вариант нямам преки впечетления, но като окачване мога да кажа, че за момента няма сериозни грижи, освен , че при мен се разбиха кормилни накрайници. Прекалено бързо по мое му - на около 30-40 000км. се разтропаха леко, но от серивза в Мицубиши казаха, че нищо и нямало на колата и не хващат никакви хлабини. На 60 000 тропаха здраво и ги смениха. За сега няма други грижи, освен, че след 2 стенда за реглаж още немогат да направят сходимоста на колата, че да не тегли на някъде и да е хоризонтален волана. Ама това за сервиза им е друга тема, но точно тя би ме накарала да се размисля преди покупката на следващо мицубищи.... и то сериозно....

Иначе като цяло колата е доста добра като поведение - устойчива на висока скорост, добро поведение на завой, сякаш нямаш усещането, че караш толкова висока кола с голям клиренс. Добра динамика и изключително икономичен мотор (става въпрос за двулитровия дизел на ВАГ груп), примерно в неделя късно вечерта докарах разход 6,1/100 на връщане от Етрополския балкан към София, по магистралата галене с около 120-130км/ч. после и градско 20ин км., което според мен е повече от добре. Но пък всичко си има цена, двигателя е доста шумен.

Друго какво да ти кажа, гледам някои колеги имат проблеми с гадни поскърцвания от таблото и трополения от шофьорската врата, аз лично нямам такива проблеми и то след 63 000км. , но от скоро ми се появи някакво досадно леко подскърцване и потропване отзад в дясно, но немога да разбера от къде.

Ти гледам към автоматик си се насочил , според мен е правилно решение, на мен малко ми липсва това. Колкото до подръжката -горе -долу колкото всяка нова кола от подобен клас или може би малко по-скъпа. Примерно последната смяна на масло + всички филтри излезе около 500-510 лв. За накладките нямам спомен, сменях предни май, не си спомняма цифрата, но ми се видя солено тогава.

 

Поздрави,

Коко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, който го е страх от мечки, да не ходи в гората... Да знаете,обаче, че КЕФЪТ ЦЕНА НЯМА !!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, който го е страх от мечки, да не ходи в гората... Да знаете,обаче, че КЕФЪТ ЦЕНА НЯМА !!!!!

 

Абе то това и аз го знам ама друго е някой да ти каже от извора за какво става на въпрос :) .

Редактирано от Angel Kirkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се помъча да обобщя някои неща, които са писани нееднократно във форума /по-скоро да ги систематизирам/ :

1. Разхода на гориво при бензиновите двигатели е определено по-голям, отколкото при дизеловите.

2. Мощността /изразена главно в динамиката и ускорението/ при 2,4 бензин и 2,2 HDi на практика е почти еднаква.

3. Автомобилите с автоматична скоростна кутия задължително харчат повече гориво от тия с ръчна. Автоматика е по-скоро

породен от типичния американски мързел.Аз лично предпочитам възможността да мога по всяко време да "стресна" колата

по най-бързия начин чрез по-ниска предавка /с ръчните скорости/. Естествено, не налагам мнението си на никого...

4. Що се касае до ходовата част - колегата Kokito по-горе е писал за смяна на накрайници на 60 000 км. Определено,според

мен това е направо рекорд, отчитайки състоянието на пътищата ни. Нормално е да се сменят накрайници, шарнири, някой и друг

тампон по окачването и то на много по-малко км. пробег.

5. Колкото до десния волан - имах проблеми със смяната на волан на Гранд Чероки. Опитах на доста места,но все не се наемаха

/може би не намерих подходящите хора/. Освен това, напоследък много се говори и пише за евентуална забрана на "десните волани"

буквално преди дни имаше обширни коментари на МВР-КАТ по вестниците. Споменаваха се и разни камери за показване на лявата

лента на пътя /като алтернатива/ и прочие варианти. Естествено, огромното предимство на десния волан е цената..., но наистина е

доста неудобно за каране, независимо, че уж се свиквало.Аз обаче не успях, въпреки, че шофирам интензивно от поне 30 години.

6. А, и за проблемите на Kokito относно сходимоста и хоризонталния волан - май че отдавна е трябвало да смени сервиза...

Та, колега Kirkov, ще трябва ти да си преценяваш накрая нещата! Аз по-горе писах, че КЕФА ЦЕНА НЯМА, но пък има и друго,

че КУЧЕТО СКАЧА СПОРЕД ТОЯГАТА . Слагай на кантара всички съображения и решавай каквото ти е на сърцето...Успех !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6. А, и за проблемите на Kokito относно сходимоста и хоризонталния волан - май че отдавна е трябвало да смени сервиза...

 

С удоволствие, че даже след като му изтече гаранцията, това ще е първото, което ще направя ;)

Сега имам нужда от два сервиза :

1. за реглаж на ходова част, че откровенно си тегли надясно.

2. Авто тенекиджийски и бояджийски услуги, за одрана шофьоркса врата.

На балкан стар бояджийския сервиз три пъти съм го ползвал и само третия път нямаше забележки или допълнителни покушения по колата....да не говорим за чакането. Така, че моля за предложения!

Колегата след като ще си го внася и няма да има нужда да ползва гаранционния сервиз, всичко това ще си го спести :)

 

Колкото до тампоните, накрайници и шарнири , предполагам си прав....а и колата си е тежичка.....често ходя на вилата си с нея и има участък от черен път, който минавам и е резбитичък, а да не говорим като завали какво се случва....но пък тогава идва удоволствието от 4х4 :)

Но все пак малко ме учуди , имам наблюдения и върху доста други коли, нови и втора употреба и не е чак толкова често явление да правиш каквото и да е било по ходовата част на толкова ранен етап. Но дано да няма други изненади :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега напълно съм прав с теб за кефа, все пак карам 2,5 V6 и трудно бих си взел кола под 150 коня. За разхода не е болка, а що са отнася за накрайници, колегата с тези 60000 км направо е супер :icon_thumbup: . В предния пост писах, че ще ме отказвате от първата генерация на Аутлендъра натам отиват нещата :icon_hmm: .

Това че е с десен волан и за мен е проблем, но съм говорил с майстори да се обръща защото съм карал и някак не се свиква пък и да наказвам жена ми, а не ми се иска.

Благодаря Ви за отговорите може скоро да се преместя във вашия раздел :icon_thumbup:

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите може скоро да се преместя във вашия раздел :icon_thumbup:

Хайде, идвай ... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...