kostakosta Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Имам питане колеги.Скоростна кутия за Спейс Вагон преди 91г. 4х4 може ли да се смени с такава от след 91г. 4х4Моята имаше проблем с лагера на първичния вал. Отстраних го но след това както си карах на 5 ск. усетих как изведнъж колата като че ли нещо я спря... Помислих,че някой от лагерите на главината просто е блокирал,но скоростта на колата е преодоляла блокирането(имал съм и преди такъв случай).Но след това -пак на 5ск. както си карам по магистралата се чу хъркане за 3-4 секунди,както когато се превключват предавките,но се си вкарал докрай лоста. и това беше.Мисля че това е виско муфата,но не съм сигурен.Даже не я знам къде е точно и как действа.Ако някой може да се произнесе-да заповяда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakosta Публикувано 22 август 2009 Автор Сподели Публикувано 22 август 2009 Брее...никой ли няма какво да каже :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 Брее...никой ли няма какво да каже :icon_hmm:Различни са ...Трябва да си търсиш кутия от вагон, преди 91г... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо_76 Публикувано 23 август 2009 Сподели Публикувано 23 август 2009 Здравей колега, аз също имах същия проблем на моята кола - '89 и 4х4 .Ако искаш ще ти дам телефон , за да ти обясня . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakosta Публикувано 24 август 2009 Автор Сподели Публикувано 24 август 2009 Добре колега Димчоче се чудя кога и къде ще ме предаде, а ми е много нужна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Ще си позволя и аз да напиша нещо и дано е уместно....и помогне. :icon_thumbup: Моето Мицу е това http://sturm44.snimka.bg/automobiles/mitsu...387210.12808205Производство 1990г., модел Спейс Вагон, 7-местно, 1998 кубика, 101 коня, бензин, пълен инжекцион с автоматично включване на задното предаване.Какъв беше проблема - при включване на пета предавка същата или не влиза, или почти изключва, или изключва със хъркане. Проверих жилата, но те си бяха добре. Та, оказа се, че автомобилът не е с 5, а с 4 предавки, като при подаване на лоста за пета, с помоща на събран в бутилка вакуум, клапан изтегля едно зъбно колело, което зацепва с четвърта скорост и я повишава до "пета". Та този клапан работеше, ама датчика, който го командва, нещо нещеее....... Та, изкарах си в купето принудителен ключ, с който както съм на четвърта със сединител и натискане на този ключ минавам на пета. Всъщност, всички предавки - от първа до четвърта се повишават по този начин. Единственото е, че като оставя колата да почива, трябва да изключа така да го нарека "Бързият ход". За това си сложих и диод в купето. Паснаха ми точно до скоростният лост две капачета, явно за бутони за друга модификация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.