JFA Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Става въпрос за Space Star 1.8 GDI 90kW, 1999г. двигател 4G93. От както съм я взел нещо в главата трака около разпределителният вал като дизел (може би повдигачи) при високи обороти минаваше, две години така я карам някъде около 25000 км обаче вече взе и при високите обороти да се чува. Отделно тези 120 коня слабички ми се струват, на ниски обороти има забавяне на реакцията при подаване на газ и имам чувството като че ли колата започва да върви като хората над 90км/ч. Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира а „издърпва“ като отпускам газта. Майстори ми казаха че си е така заради GDI Eco режима, не знам друго GDI не съм карал и нямам база за сравнение. Ще съм ви благодарен ако може да помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1k1_ Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Милен от Пловдив е твоят човек! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Става въпрос за Space Star 1.8 GDI 90kW, 1999г. двигател 4G93. От както съм я взел нещо в главата трака около разпределителният вал като дизел (може би повдигачи) при високи обороти минаваше, две години така я карам някъде около 25000 км обаче вече взе и при високите обороти да се чува. Отделно тези 120 коня слабички ми се струват, на ниски обороти има забавяне на реакцията при подаване на газ и имам чувството като че ли колата започва да върви като хората над 90км/ч. Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира а „издърпва“ като отпускам газта. Майстори ми казаха че си е така заради GDI Eco режима, не знам друго GDI не съм карал и нямам база за сравнение. Ще съм ви благодарен ако може да помогнете.Свети ли нещо по таблото? При подаване на газ в режим на ускорение забива ли муцуната?Свети ли зелената лампичка ЕКО GDI при установен режим на каране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JFA Публикувано 30 април 2009 Автор Сподели Публикувано 30 април 2009 Свети ли нещо по таблото? При подаване на газ в режим на ускорение забива ли муцуната?Свети ли зелената лампичка ЕКО GDI при установен режим на каране?Здравейте не очаквах толкова бързи отговори за което ви благодаря.По таблото нищо не свети всичко е нормалноПри подаване на газ (когато е под 90км/ч) започва едно безкрайно плавно (бавно) ускорение което ако не гледаш километража трудно се установява, но не забива муцуната.Лампичката EKO GDI си свети нормално веднага след влизане в установен режимДруго което ми е странно от целият ход на педала на газта исползвам само първите 2-3 см и ако карам продължително с по малко от 90-100 направо ми се схваща крака да го "галя" пак казвам не съм карал друго GDI и базата ми за сравнение са предните ми коли (ЛАДА, Голф, Алфа 33)Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCH но момчето то сервиза ми каза че не могат да ме изкарат повече от 20 000 - 30 000 а вече съм минал 25 000. Попитах тук в София на 1-2 места но нямат нито тях нито равностоен заместител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Здравейте не очаквах толкова бързи отговори за което ви благодаря.По таблото нищо не свети всичко е нормалноПри подаване на газ (когато е под 90км/ч) започва едно безкрайно плавно (бавно) ускорение което ако не гледаш километража трудно се установява, но не забива муцуната.Лампичката EKO GDI си свети нормално веднага след влизане в установен режимДруго което ми е странно от целият ход на педала на газта исползвам само първите 2-3 см и ако карам продължително с по малко от 90-100 направо ми се схваща крака да го "галя" пак казвам не съм карал друго GDI и базата ми за сравнение са предните ми коли (ЛАДА, Голф, Алфа 33)Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCH но момчето то сервиза ми каза че не могат да ме изкарат повече от 20 000 - 30 000 а вече съм минал 25 000. Попитах тук в София на 1-2 места но нямат нито тях нито равностоен заместител.Първо си смени свещите с правилните НГК ,възможно е и лулите да са за смяна........и после ще трябва една диагностика да се направи...........ако си от Пловдив ,отиди до Милен - гуруто на ГДИ моторите.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Пусни на лични едно питане до Мирослав за свещи - че иначе ще си отвориш бая работа и то финансова/Ди джея ти го рече вече/.... Миро ще намериш ТУК.И после, като ги смениш, по най-бързият начин - газ от София до Пловдив. И търсиш ТОЗИ доктор. И въпроса ти е решен..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCHBOSH? :icon_doh: :rtfm: :o Малийй, пази боже направо. Кой малоумник ги е сложил тези свещи?IZFR6B има в Nipparts и Ауто Плюс (по 30-34лв); Адресите ги има в темата за магазините. Трябва да се сменят на около 80-100хил. км. Боша макс на 15. Това доказва, че бобината е кораво животно. Сега защо е важно да е с иридиеви свещи:Казвам го както ми го обсниха в магазина, може да не е 100% вярно. - При обеднената смес и високата комресия искрата се запалва и поддържа по-трудно. Платинените и иридиевите свещи имат някъде 2-3 пъти по-силна искра, иридиевите издържали малко повече от платинените.Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира При силно подаване на газ трябва да те лашка из вътре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.