Премини към съдържание

1.8 Gdi 4g93 лоша динамика


Препоръчано мнение

Става въпрос за Space Star 1.8 GDI 90kW, 1999г. двигател 4G93. От както съм я взел нещо в главата трака около разпределителният вал като дизел (може би повдигачи) при високи обороти минаваше, две години така я карам някъде около 25000 км обаче вече взе и при високите обороти да се чува. Отделно тези 120 коня слабички ми се струват, на ниски обороти има забавяне на реакцията при подаване на газ и имам чувството като че ли колата започва да върви като хората над 90км/ч. Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира а „издърпва“ като отпускам газта. Майстори ми казаха че си е така заради GDI Eco режима, не знам друго GDI не съм карал и нямам база за сравнение. Ще съм ви благодарен ако може да помогнете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Space Star 1.8 GDI 90kW, 1999г. двигател 4G93. От както съм я взел нещо в главата трака около разпределителният вал като дизел (може би повдигачи) при високи обороти минаваше, две години така я карам някъде около 25000 км обаче вече взе и при високите обороти да се чува. Отделно тези 120 коня слабички ми се струват, на ниски обороти има забавяне на реакцията при подаване на газ и имам чувството като че ли колата започва да върви като хората над 90км/ч. Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира а „издърпва“ като отпускам газта. Майстори ми казаха че си е така заради GDI Eco режима, не знам друго GDI не съм карал и нямам база за сравнение. Ще съм ви благодарен ако може да помогнете.

Свети ли нещо по таблото?

При подаване на газ в режим на ускорение забива ли муцуната?

Свети ли зелената лампичка ЕКО GDI при установен режим на каране?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свети ли нещо по таблото?

При подаване на газ в режим на ускорение забива ли муцуната?

Свети ли зелената лампичка ЕКО GDI при установен режим на каране?

Здравейте не очаквах толкова бързи отговори за което ви благодаря.

По таблото нищо не свети всичко е нормално

При подаване на газ (когато е под 90км/ч) започва едно безкрайно плавно (бавно) ускорение което ако не гледаш километража трудно се установява, но не забива муцуната.

Лампичката EKO GDI си свети нормално веднага след влизане в установен режим

Друго което ми е странно от целият ход на педала на газта исползвам само първите 2-3 см и ако карам продължително с по малко от 90-100 направо ми се схваща крака да го "галя" пак казвам не съм карал друго GDI и базата ми за сравнение са предните ми коли (ЛАДА, Голф, Алфа 33)

Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCH но момчето то сервиза ми каза че не могат да ме изкарат повече от 20 000 - 30 000 а вече съм минал 25 000. Попитах тук в София на 1-2 места но нямат нито тях нито равностоен заместител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте не очаквах толкова бързи отговори за което ви благодаря.

По таблото нищо не свети всичко е нормално

При подаване на газ (когато е под 90км/ч) започва едно безкрайно плавно (бавно) ускорение което ако не гледаш километража трудно се установява, но не забива муцуната.

Лампичката EKO GDI си свети нормално веднага след влизане в установен режим

Друго което ми е странно от целият ход на педала на газта исползвам само първите 2-3 см и ако карам продължително с по малко от 90-100 направо ми се схваща крака да го "галя" пак казвам не съм карал друго GDI и базата ми за сравнение са предните ми коли (ЛАДА, Голф, Алфа 33)

Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCH но момчето то сервиза ми каза че не могат да ме изкарат повече от 20 000 - 30 000 а вече съм минал 25 000. Попитах тук в София на 1-2 места но нямат нито тях нито равностоен заместител.

Първо си смени свещите с правилните НГК ,възможно е и лулите да са за смяна........и после ще трябва една диагностика да се направи...........ако си от Пловдив ,отиди до Милен - гуруто на ГДИ моторите..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни на лични едно питане до Мирослав за свещи - че иначе ще си отвориш бая работа и то финансова/Ди джея ти го рече вече/.... Миро ще намериш ТУК.

И после, като ги смениш, по най-бързият начин - газ от София до Пловдив. И търсиш ТОЗИ доктор. И въпроса ти е решен.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам и едно питане къде да намеря NGK свещи IZFR6B когато я купих смених ги с едни BOSCH

BOSH? :icon_doh: :rtfm: :o Малийй, пази боже направо. Кой малоумник ги е сложил тези свещи?

IZFR6B има в Nipparts и Ауто Плюс (по 30-34лв); Адресите ги има в темата за магазините. Трябва да се сменят на около 80-100хил. км. Боша макс на 15. Това доказва, че бобината е кораво животно. Сега защо е важно да е с иридиеви свещи:

Казвам го както ми го обсниха в магазина, може да не е 100% вярно. - При обеднената смес и високата комресия искрата се запалва и поддържа по-трудно. Платинените и иридиевите свещи имат някъде 2-3 пъти по-силна искра, иридиевите издържали малко повече от платинените.

Интересното е че при силно подаване на газ колата почти не реагира

 

При силно подаване на газ трябва да те лашка из вътре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...