r1der Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Може ли да се смени топката на скоростния лост, че доста се е поизтрила. Ако някой знае, нека сподели как се вади Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 На винт е, лесно се развива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 На винт е, лесно се развива. И после звъниш на колегата SLX за една кожена топчица.............. :mitsurally: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autointerior Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Отиди да ти я претапицират с естествена, а ако искаш и с изкуствена кожа. Ето ти линк към сайта на едни много добри автотпицери: http://www.autointeriorbg.com/bg/skorostni-lostove.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Оригиналната топка не е ли някаква пластмаса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azsumbulgarce Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 И после звъниш на колегата SLX за една кожена топчица.............. :mitsurally: :icon_dance: И на мен ми се налага да си сменя топката,но не се получава! Проведох конкурс за яки китки с участието на кварталните айляци,но битката я спечели топката-не се отви! Чудя се,дали пък при мен да не е на резба,а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi78 Публикувано 19 ноември 2010 Сподели Публикувано 19 ноември 2010 И при мен не се получи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scr Публикувано 19 ноември 2010 Сподели Публикувано 19 ноември 2010 Моята е сменена. И е на винт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2010 Сподели Публикувано 19 ноември 2010 Аз пък доколкото си спомням само на GDI и DI-D са на винт..... Другите с френски скорости(с повдигащия пръстен за задна) май се разглобяваше целият лост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.