XaBaTa Публикувано 25 август 2005 Сподели Публикувано 25 август 2005 Здравейте,Интересува ме дали за да се смени семеринг на задният диференциал трябва да се сваля цялата полуоска? Имам масло по заден десен барабан и се чудя от какво може да е. Биг Боса предположи че е или масло от амортисьора или от семеринга на полуоската. Амортисьора е сух, така че остава вторият вариант. Та за това и питам дали е сложна процедурата по смяна, ако се установи, че е от семеринга. П.С.: Забравих да добавя, че колата е 4х4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Dolphin 18 Публикувано 25 август 2005 Admin Сподели Публикувано 25 август 2005 Може ли да е прокапало спирачна течност от маркуча и да ти се струва, че е масло? :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 26 август 2005 Сподели Публикувано 26 август 2005 Здравейте,Интересува ме дали за да се смени семеринг на задният диференциал трябва да се сваля цялата полуоска? Имам масло по заден десен барабан и се чудя от какво може да е. Биг Боса предположи че е или масло от амортисьора или от семеринга на полуоската. Амортисьора е сух, така че остава вторият вариант. Та за това и питам дали е сложна процедурата по смяна, ако се установи, че е от семеринга. П.С.: Забравих да добавя, че колата е 4х47998[/snapback] Ние имахме лансер 4Х4 ама го продадохме.Там има заден диференциал и на края имаш два семеринга.От там ти е протекло.Само че такива семеринги трудно се намират.Обаче стават и от Субару някой модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaBaTa Публикувано 26 август 2005 Автор Сподели Публикувано 26 август 2005 Мерси за информацията. Знаеш ли дали трябва да се сваля цялата полуоска за тази смяна на семерингите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 август 2005 Admin Сподели Публикувано 26 август 2005 Обърни внимание на схемата. Има пълна комплектация и О-пръстен. Това е за твоята кола с персоналния ти VIN. http://img395.imageshack.us/img395/107/lan13li.jpg http://img395.imageshack.us/img395/6509/lan20ad.jpg Незнам откъде може да има такива семеринги, освен на Koyo или NTN. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaBaTa Публикувано 26 август 2005 Автор Сподели Публикувано 26 август 2005 Много мерси на всички :clapping2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 август 2005 Сподели Публикувано 26 август 2005 Да трябва да се сваля полуоската за да смениш семеринга, какъв е проблема???Не е трудно...........семеринги има всякакви .............ще намериш.......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaBaTa Публикувано 28 август 2005 Автор Сподели Публикувано 28 август 2005 Свалихме полуоската и за наше учудване семерингът си беше наред (все още мек и еластичен). Проверихме маслото в задният деференциал - беше на нужното ниво. Сменихме задните накладки (старите бяха под 2мм останали) и се разбрахме сега пак да следя дали омаслява диска, защото така и не разбрахме от къде е потекло(освен самата семеринга да се е разширила малко). П.С.: Много съжалявам, че пропуснах срещата ама винаги ще изкочи нещо непредвидено:(В 11.30 свалихме колелото за да вземем накладките за да поръчаме същите, че в магазина ни казаха че има 2 вида, и като отидохме да ги взимаме се оказа, че имали само на скалд и в 3 часа чак ни ги докараха:( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.