Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна на семеринг на задна полуоска


XaBaTa

Препоръчано мнение

Здравейте,

Интересува ме дали за да се смени семеринг на задният диференциал трябва да се сваля цялата полуоска? Имам масло по заден десен барабан и се чудя от какво може да е. Биг Боса предположи че е или масло от амортисьора или от семеринга на полуоската. Амортисьора е сух, така че остава вторият вариант. Та за това и питам дали е сложна процедурата по смяна, ако се установи, че е от семеринга.

 

П.С.: Забравих да добавя, че колата е 4х4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Може ли да е прокапало спирачна течност от маркуча и да ти се струва, че е масло? :unsure:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Интересува ме дали за да се смени семеринг на задният диференциал трябва да се сваля цялата полуоска? Имам масло по заден десен барабан и се чудя от какво може да е. Биг Боса предположи че е или масло от амортисьора или от семеринга на полуоската. Амортисьора е сух, така че остава вторият вариант. Та за това и питам дали е сложна процедурата по смяна, ако се установи, че е от семеринга.

 

П.С.: Забравих да добавя, че колата е 4х4

7998[/snapback]

 

Ние имахме лансер 4Х4 ама го продадохме.Там има заден диференциал и на края имаш два семеринга.От там ти е протекло.Само че такива семеринги трудно се намират.Обаче стават и от Субару някой модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обърни внимание на схемата. Има пълна комплектация и О-пръстен. Това е за твоята кола с персоналния ти VIN.

 

http://img395.imageshack.us/img395/107/lan13li.jpg

 

http://img395.imageshack.us/img395/6509/lan20ad.jpg

 

Незнам откъде може да има такива семеринги, освен на Koyo или NTN.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да трябва да се сваля полуоската за да смениш семеринга, какъв е проблема???

Не е трудно...........семеринги има всякакви .............ще намериш.......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалихме полуоската и за наше учудване семерингът си беше наред (все още мек и еластичен). Проверихме маслото в задният деференциал - беше на нужното ниво. Сменихме задните накладки (старите бяха под 2мм останали) и се разбрахме сега пак да следя дали омаслява диска, защото така и не разбрахме от къде е потекло(освен самата семеринга да се е разширила малко).

 

П.С.: Много съжалявам, че пропуснах срещата ама винаги ще изкочи нещо непредвидено:(

В 11.30 свалихме колелото за да вземем накладките за да поръчаме същите, че в магазина ни казаха че има 2 вида, и като отидохме да ги взимаме се оказа, че имали само на скалд и в 3 часа чак ни ги докараха:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...