Премини към съдържание

Space Runner '95


joro7721

Препоръчано мнение

Здравейте!

От два-три дни ми светят 2 индикации на таблото и незнам какво точно не е наред. Едната е акумулатор, а другата до нея е нещо като съд, от който излиза капчица. Ходих на сервиз, но нищо не можаха да ми кажат. От време на време и антифриза ми тече.Може ли да ми каже някой какво означава втората индикация. Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За акумулатора ясно - не ти зарежда динамото. За другата - предполагам за ниско ниво на маслото, на мен като ми се развали динамото ми светеха постоянно тези две индикации, свързани са... Каква е на цвят при теб - жълта?

За антифриза - не е от лампите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За акумулатора ясно - не ти зарежда динамото. За другата - предполагам за ниско ниво на маслото, на мен като ми се развали динамото ми светеха постоянно тези две индикации, свързани са... Каква е на цвят при теб - жълта?

За антифриза - не е от лампите ;)

Не, червени са и са една до друга

Динамото зарежда.Аз съм мерил акомулатора зарежда нормално.Казаха ми, че е изгорял някакъв диод в диодната платка и затова светила лампичката. Но за другата лампичка незнам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава остава варианта за лампата за налягане на маслото, опасно е да се кара така, дори и да е светнала поради друг проблем няма да разбереш ако стане фалш и белата готова. Казали са ти че е изгорял диод от изправителя който е вътре в динамото и се използва и за индикиране на таблото, възможно е и да е от него, лесно може да се премери на изводите на динамото дали работи. По важното е лампата за налягане на маслото да видите (ако е тя). Измерете датчика, симулирайте работата му и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... а другата до нея е нещо като съд, от който излиза капчица...
Предполагам това е индикатора за вода в горивния филтър. http://www.brent-autos.co.uk/_images/warning-filter.gif

Трябва да имаш пробка на дъното на филтъра за източване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам това е индикатора за вода в горивния филтър. http://www.brent-autos.co.uk/_images/warning-filter.gif

Трябва да имаш пробка на дъното на филтъра за източване.

Пробвах и това източих горивото от филтъра, но лампичката продължи да свети

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и това източих горивото от филтъра, но лампичката продължи да свети
А такъв ли е индикатора със сигурност? Може да се наложи да свалиш филтъра и да го промиеш, кой знае какви мизерии се събират през зимата.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А такъв ли е индикатора със сигурност? Може да се наложи да свалиш филтъра и да го промиеш, кой знае какви мизерии се събират през зимата.

Да, това е индикаторът, със сигурност, а до него свети на акумулатора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е индикаторът, със сигурност, а до него свети на акумулатора
Ако двете лампи са светнали едновременно, има вероятност да са свързани умишлено - заводски или за да се прикрие някакъв проблем. На Галант са свързани и ако светне лампата за заряд светва и другата.

 

Проследи кабелите от филтъра да не са наранени някъде и виж дали наистина алтернатора зарежда нормално, ако има изгорял диод, това си е проблем, трябва да се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, червени са и са една до друга

Динамото зарежда.Аз съм мерил акомулатора зарежда нормално.Казаха ми, че е изгорял някакъв диод в диодната платка и затова светила лампичката. Но за другата лампичка незнам

Не може да ти е изгорял диод, и акумулатора да си зарежда нормално.....Нещо не сте замервали както трябва......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да ти е изгорял диод, и акумулатора да си зарежда нормално.....Нещо не сте замервали както трябва......

 

Наистина може да са свързани двете лампички защото светнаха едновременно.Но зарежда акомулатора премерих го добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина може да са свързани двете лампички защото светнаха едновременно.Но зарежда акомулатора премерих го добре
Ако е изгоряло нещо по реле-регулатора или някой от малките диоди, лампите ще светят защото всъщност тока на възбудителната намотка на генератора тече през тях. Така че, зареждане има, но трябва да се провери дали е в точните граници и дали остава постоянно при различен товар. Кварталните мултицети понякога дават грешка от няколко волта като им падне батерията.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгоряло нещо по реле-регулатора или някой от малките диоди, лампите ще светят защото всъщност тока на възбудителната намотка на генератора тече през тях. Така че, зареждане има, но трябва да се провери дали е в точните граници и дали остава постоянно при различен товар. Кварталните мултицети понякога дават грешка от няколко волта като им падне батерията.

 

Незнам, но мисля да сменя маслото с всичките му филтри и дано да изгаснат тези лампи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам каква е връзката между алтернатора и маслото....... Иначе горивния е добре да го смениш, ако не си го сменял, че с тези бензини нашите.... Намира се зад въздушния филтър, вляво, надолу. Малко кофти се бърка дотам, но ще се справиш!

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

От два-три дни ми светят 2 индикации на таблото и незнам какво точно не е наред. Едната е акумулатор, а другата до нея е нещо като съд, от който излиза капчица. Ходих на сервиз, но нищо не можаха да ми кажат. От време на време и антифриза ми тече.Може ли да ми каже някой какво означава втората индикация. Благодаря предварително!

Здравеите колеги.Аз имах същия проблем,е почти.На мен,пък въпросните индикации гаснеха след минута две.Опънах ремъка на динамото, и се оправи.Така,имам оригинална книжка за спеис рънър, но е на италиански.Та срещу въпросната ламбичка,пише filtro karburante. Попитах,знаещи и ми казаха че това е индикатор,за вода в горивния филтър. ЗАЩО? Двете индикации,наистина са вързани,знаят само в :mitsu-smiley: А иначе в книжката, има доста данни но за които разбира италиански. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.Аз имах същия проблем,е почти.На мен,пък въпросните индикации гаснеха след минута две.Опънах ремъка на динамото, и се оправи.Така,имам оригинална книжка за спеис рънър, но е на италиански.Та срещу въпросната ламбичка,пише filtro karburante. Попитах,знаещи и ми казаха че това е индикатор,за вода в горивния филтър. ЗАЩО? Двете индикации,наистина са вързани,знаят само в :mitsu-smiley: А иначе в книжката, има доста данни но за които разбира италиански. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Проблема ми продължава.Смених маслото и всички филтри, но въпросните лампи продължават да светят.Дано след диагностиката която ще правя да имам резултат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...