Премини към съдържание

Gotrag

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

За Gotrag

  • Рожден ден 09/28/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2,5 V6 ; 3000GT VR4

Gotrag's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Продавам мицубиши 3000ГТ, в много добро техническо състояние и с много добър външен вид, единствените забележки са по кожата на салона - поизтъркана е тук - там, но не е скъсана. Джантите са 18 цола, с четири чисто нови гуми Пирели П-Зиро, като само гумите струват около 1600 лв. Модификацията е топварианта ВР4 - две турбини, 4х4, четири завиващи колела, активно окачване и всички други, предполагам, че ценителите са наясно ;). Мощност 286/326 к.с., цвят - червен, има си и музика. През по-голямата част от годината колата седи в подземен гараж, изкарва се рядко. С НЕЯ ВЪРВИ ОЩЕ ЕДНО КУПЕ СЪЩИЯ ЦВЯТ ЗА ЧАСТИ. Цената, която търся за колата заедно с тази за частите е 15000 лева и мисля ,че си струва всяка една стотинка, ще се убедите, като я видите. Бартери не приемам, колата се продава заради нужда от пари - ще си купувам нов офис, пък и автомобилите ми идват в повече. Телефон за контакти - 0 888 99 76 32, моля само за сериозни обаждания, автомобилът се намира в гр. София. Не съм много в час с това как да публикувам снимки към обявата, колата я има в мобиле.бг, ако някой се заинтересува мога да му изпратя снимки , засега прикачам само една, защото явно толкова може
  2. колега, случайно някой от тези галанти да има бежов кожен салон с две здрави предни седалки? ако имам късмет,моля пиши лично и дай някаква цена
  3. Колеги, моля за вашето съдействие - открих, че едно от ангренажните колелета на разпределителните валове на новозакупеното ми 3000ГТ има отчупено парче - колата си работи, ремъкът не се е закъсал, ама не мисля, че трябва да остане така. Моля ако някой има такова зъбно колело (най-вероятно за всички 24-клапанови гт-та са еднакви, моето е модификацията със скрити фарове и две турбини, № на рама JMBMNZ16APY000958)или може да ми препоръча откъде да си купя такова, да помага. Предварително благодаря на всички отзовали се, късмет и успех на всички!
  4. Момчета, все пак успях да се справя - извадих няколко релета, поразмърдах няколко бушона и те взеха, че тръгнаха - предполагам, че за 16 години са поизгубили контактност повърхностите. Благодаря все пак аз отзивите, късмет на всички ;)
  5. Между другото, установих, че ако откача акумулатора дори и за няколко секунди фаровете се оправят, като след около половин час пак спират да се поддават на командване от ключа и копчето. Давайте акъл, моля, а и ако някой се сеща какъв точно е проблемът и може да го отстрани - плащам щедро ;)
  6. Не е механиката, проверихме. И двата фара като им дадеш директно ток на машинките си се въртят нагоре-надолу без никакви забележки. По мое скромно (и не особено компетентно)мнение проблемът е от управлението на фаровете, ако ги управлява някакъв самостоятелен електронен блок, тъй като и от двата независими варианта за отварянето им примерно няколко последователно пъти се отварят, няколко - не. И това е - поне както досега съм забелязал - без твърдо правило. Гася колата с безпроблемно прибиращи се фарове, паля - работят - двайсет пъти ги вадя и прибирам и няма никакъв проблем. Оставям я някъде за няколко часа - не щат. На другата сутрин пак се вадят (например). Това е. Ако някой може да отремонтира или даде акъл - черпя, плащам си каквото струва (е, без смяна на струващи стотици левове електронни блокове, де ;)) и съм благодарен до края на дните ;)
  7. Да се похваля вече, че си взех 3000ГТ-то, уникално е, само че има един дребен, но досаден проблем - понякога му се показват скритите фарове, понякога не искат - пробвам и с копчето за принудително вадене, въртя и ключето за фаровете, но не щат. Чува се някакво бръмчене отпред, но няма никакво движение, та ми се налага да ги вадя чат-пат на ръка. Утре ще я карам на майстор да погледне за какво иде реч, но ако все пак някой има идея, моля да даде акъл. За да не ви тормозя напразно се ангажирам в момента, в който се отстрани повредата да пиша в тази тема. Благодаря предварително на всички, които се отзоват.
  8. ОпредеУено е гоУем. Със здраве да си я снимаш и караш, да върви много и безаварийно, хехе ;)
  9. Хаха, колега, щом я купувам, значи все пак ще имам май (надявам се ) някакви кинти, за да я поддържам ;). Въпросът е в това, че не съм убеден, че спортната кола е най-подходяща за това да си караш детето на детска градина и жената на работа, да изминаваш по 60 км на ден в софийските задръствания, да я паркираш на места, където после ще я намериш с драскотина или вдлъбнатина подарък от некоя некадърна кифла. Ще си я карам от време на време, а поддържането на подобна кола понякога е по-голям кеф от карането. А, и нема да я оставим да прашаса - ще си я лъскам ;)
  10. Мисля, че ще се справя, още повече, че това все пак е съботоно-неделна и абитуриентска кола, не се кара всеки ден според мен - за тая цел си имам друга, хехе. Още веднъж благодаря много за отговорите, момчета, да сте живи и здрави, сигурно скоро ще отворя и нови теми ;)
  11. Благодаря за съветите, юнаци, ще го мисля и май ще се метам у тая колица, че ме радва много ;). Между другото, къде мога да сервизирам за в бъдеще 3000гт? Сигурен съм, че има хора и сервизи, които са специализирали в този тип коли. Ще пиша допълнително ако имам въпроси, засега късмет и да си карате безаварийно
  12. На първо място искам да ти благодаря за супербързия отговор на запитването ми, определено мисля, че ще имам нужда от акъл. Колата е обявена в мобиле.бг, линк за обявата давам - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11325682067224210&f1=details. Ако си запознат с колата, моля да ми кажеш подробности (тези коли са доста малко, така че сигурно се знаят), човекът, който я продава е точен поне на пръв поглед, не искам да го обиждам като я водя в сервиз, а и му имам доверие, но все пак и мнението на трето лице е важно - смятам да инвестирам в тази кола, така чеще съм благодарен за всякакви съвети и насоки.
  13. Здравейте, момчета! На първо място да пожелая на всички ви хубава и ползотворна година, надявам се, че в този форум ще се отбива често след като вече съм се регистрирал, ще мога да съм полезен и да извличам ползи от него. Накратко по въпроса - смятам да се сдобивам с едно червено 3000гт битурбо 286 коня от един доста печен човек, като цяло колата изглежда технически изправна, но съединителят е страшно твърд както при неработещ, така и при работещ двигател. Консултирах се с едно момче по телефона, което има подобна кола, но по-нов модел (мицубишито, което искам да вземам е от първия модел на 3000ГТ, със скритите фарове), и то ми каза, че вероятно проблемът е във вакуума, който отива от двигателя в помпата на съединителя или от самата помпа. В тази насока въпросът ми е дали този проблем е лесно отстраним (нямам намерение левият ми крак да се развива повече от десния заради натискане на ултратвърд съединител), колко би струвало евентуалното отстраняване, както и какви още неща да гледам по колата (човекът, който я продава изглежда коректен, казва, че е правил основен ремонт и имам основание да му вярвам, върви прилично, не пуши, скорости включва, диференциали не вият). Предварително благодаря на всички за помощта, надявам се скоро и реално да стана горд собственик на горепосочения звяр ;)
×
×
  • Създаване...