Премини към съдържание

bateto_mi

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Каризма 1.6 2003

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

bateto_mi's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,

    можете ли да ми изпратите схемата с която сте оправили IFS сензора на Вашето Мицубиши Каризма?

    Благодаря предварително.

     

  2. Здравейте колеги! Справих се с проблема, на моята кола! Проблема беше от слаба искра на свещите, заради една платка, която бях поставял за оборотомера, преди година и половина(През това време, не съм имал, абсолютно никакви подобни проблеми!!!), която явно е пробила и не е работила както трябва. Нещата, които ме подведоха и заради които си скубах толкова време косите са, че нямах никакви проблеми с оборотомера (работеше си съвсем адекватно). Проблема беше пряко зависим от температурата на мотора (При запалил веднъж мотор, всичко си беше абсолютно наред). Показанията на софтуера (EcuEdit+KKL Cable(Всички останали стойности, освен за температурата на мотора(-40, при реални 25 в помещението, направо ми бяха трън в очите), си бяха актуални) / На Delphi показваше реални стойности, но аз се съмнявах в него, защото много не се харесваха с компютъра на колата!) Благодаря, на колегите който помогнаха с напътствия и съвети!
  3. Здравейте! Моля за малко помощ! Колата е Carisma 1.6 , 103 hp, 2003 година. За начало ще кажа, че съм изчел всичко, където съм намерил във форума и в другите форуми,за този проблем. Малко предистория. Всичко започна зимата. Колата се давеше сутрин и ако не запали на 5 - 6 път след прекюхкване, пали само на дърпане. След като запали, веднъж и след това пали веднага все едно всичко е ок. От там на сетне по колата са сменени бобини, свещи, 3 бензинови помпи за проба, бензинова рейка с регулатора и дюзите, рециклиран стартер. Газовия инжекцион е изолиран напълно! След това проблема още го има. От там насетне започнах с ревизия на дросела, стъпковия мотор и температурен датчик. Почистен дросел, стъпков мотор, нов температурен датчик. И тук вече стана интересно! Закачвам на живи данни и показанията на температурния датчик при не пален мотор (студен) -45 градуса със стария датчик, - 40 с новия, външна температура около 25 градуса. Тока към компютъра съответно 2.3 волта, съпротивлението на датчика 2.8 кОм. Съпротивленията на стъпковия мотор между намотките 30 Ом, което си е в нормите, ако откача температурния датчик позициите на мотора са различни , а показанията на VAF са в норма температура на помещението +- 2-3 градуса и около 40херца на празен ход! Показанията на дросела са си нормални, няма забиване или нещо нередно при натискане на педала на газта! Когато колата запали след 5 - 6 път с прекювкане,(давене, замирисва на бензин в колектора(ако задържам стартера да върти повече от 3-4 секунди, няма палене!)) в началото за около 10 секунди ако се подава газ , колата не реагира адекватно, забива , прекъсва , но ако не се пипа газта, оборотире са бетон около 1800, след тези 10тина 15 секунди всичко се успива и колата заработва като хората, а показанията на температурния датчик влизат в нормите,а след това пали без проблем. Изчаквайки мотора да истине, показанията на живите данни за температурния датчик по някое време започват да падат под, нулата и тогава колата, пак започва да пали трудно! Жицата за температурния датчик е проверена от пин 83 на Еку-то до самия датчик. При опит за запалване (студен мотор) с откачен температурен датчик, съответно набива грешка, според мануала, компютъра дава 80 градуса на двигателя (-259 на живи данни) бензиновите времена отварят на около 8мс, и стартера си върти без никакви признаци за запалване, а с закачен датчик(-40 градуса) са около 13мс. и започва да кюхка като връщам ключа за запалването и тъка по някое време пали! Та молбата ми, ако може някой да ме насочи дали това е проблем в Еку-то,ако да може ли да се поправи компютъра, или да сменям 3 датчик за температурата или да си играя да лъжа компютъра със съпротивления. Имам донор Carisma 90hp, 98 година, по стария модел, дали би могло да се ползва нейното Еку, Всмукателя е по различен,стъпковия мотор е различен, но и него го мерих, съпротивленията са същите като на моя, само че не ми върши работа.
  4. http://www.picbg.net/pic.php?u=75129BFS0D&i=823090
  5. Здравейте, аз имах същия проблем на Каризма 1.6 бензин, 2003 година! Ако не ви се дават пари за нов датчик, ето готово решение за махане на IFS сензора и оправяне на оборотомера, което излиза почти без пари! http://www.picbg.net/pic.php?u=75129BFS0D&i=823090
  6. Обаче с тези ограничения на файла ...
  7. Здравейте! Имам Mitsubishi Carisma 1.6, 103 hp, 2003година. Като купих колата не работеше оборотомера! След дълга консултация с интернет разбрах че въпросния IFS сензор е пътник и затова не работи километража! И другия симптом който имаше, не палеше добре, въртеше малко повече стартера от време на време. А от консултацията разбрах, че въпросния сензор като хептен здаде багажа, колата не пали! Моделите преди фейслифта нямат такъв сензор! За да се елеминира сензора се връзват на късо 3 и 4 пин на сензора( зеления кабел и кафяво бял), белия кабел е за оборотомера а черния е маса! Тъка сензора става излишен и колата вече пали! Остана проблема с оборотомера, след месец търсене и опити накрая и него го оправих за скромната сума от 1 лев и малко жици. Тъй като самия сензор струва към 100 тина лева. Качвам и снинка на схемата!
×
×
  • Създаване...