Andy, въпросът ти малко изпреварва темата, която подготвям. Тя ще бъде във връзка именно със силовия тунинг, и по-конкретно в нея ще опитам да обясня какво всъщност се случва, когато "тунинговаме", какво на практика се променя и откъде идват тези въртящ момент и мощност. Ще има доста теория, но без нея не може. Надявам се да се получи разбираемо. По принцип всеки ДВГ, вкл. 6А13, подлежи на силов тунинг. Знам, че си чел статията ми за мощността и въртящия момент - в нея се съдържат доста отговори и за силовия тунинг. За мое съжаление 6А13 се оказа не особено податлив на интервенции, в смисъл - доста скъпо излиза, и супер трудно се намират някои части. Същевременно никой не се е занимавал да променя тоя двигател и затова няма и много информация и опит, които да се ползват. Аз, примерно, в търсенето на по-голям дросел, разбрах, че от Мицубиши Диаманте (или Магна, Сигма) е съвместим дросела, но в България няма такива коли и не мога да разбера какъв му е диаметъра на отвора за въздух. И тн. Иначе няма невъзможни неща и ако имаш достатъчно пари можеш всичко да направиш. Въпросът е дали си струва, но това всеки си преценява сам. Сега аз събирам за програмируема електроника, но още не съм разбрал колко струва ЕКУ "Autronic" или "Megasquirt". За справка, "Vi-pec" май беше, която е подходяща за 6А13, ми я предложиха за 3800 лв. без монтажа и настройката! Nice, ah! И те така...