Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. mitkosliven

    mitkosliven

    Потребители


    • Точки

      1

    • От него общо

      2


  2. SLX

    SLX

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      4,237


  3. somalietsa

    somalietsa

    Модератор


    • Точки

      1

    • От него общо

      2,352


  4. james_bond

    james_bond

    Член на клуба


    • Точки

      1

    • От него общо

      248


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 01/23/2016 във всички области

  1. След като смених батериите на дистанционното си за отключване, се загуби връзката с таблото за управление и дистанционното не сработваше. След като се разрових в интернет намерих процедура и се получи, затова споделям опита си. Може да е полезен за някои колеги: Добавяне на дистанционно управление към MITSUBISHI CARISMA Куплунгът за програмиране се намира на колоната до шофьора, долу вдясно Колата ми е MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI/125 к.с./, 1999 година. 1.Акумулаторът на колата си е на мястото и е включен. 2.Оригиналният ключ за запалването се вкарва в гнездото и се завърта една позиция надясно и не се пипа. Ключът трябва да е оригинален, с чип. Двигателя не се пали. 3.Прави се от кламер шунт и се вкарва в гнездата 1 и 4 като ги дава накъсо. Веднага, в рамките на 10 сек. се изпълнява точка 4. 4.Натиска се 6 пъти бутона на аварийните мигачи. Ел. ключалките сработват. 5.Веднага се взема дистанционното управление и се натиска и задържа за около 2-5 секунди Lock/Заключване/. След това в рамките на следващите 10 секунди се натиска още два пъти същия бутон Lock. По този начин се излиза от режим програмиране. 6.Вади се шунтът от куплунга и се пробва дистанционното на другия режим Unlock. Отключването вече трябва да работи. 7.Вади се ключа на запалването и се пробва отново, но без шунт. Всички режими трябва да работят. Дистанционното е добавено. 8.По този метод могат да се добавят до 4 дистанционни управления. Това е. ЗАБЕЛЕЖКА: При процедурата обърнете внимание, че куплунгът при този модел автомобил е обърнат 90 градуса наляво, т.е. шунтът се поставя от вътрешната страна, от страната на двигателя, между 1 и 4 гнездо, а не в средата между двата реда гнезда. За ориентация- позиции от 1 до 8 се намират на по- широката част на куплунга, който е трапецовиден, който в някои модели може и да е обърнат, но номерацията на гнездата започва отляво надясно по широката част. На по- тясната- номерацията е от 9 до 16, които позиции не се използват за тази процедура. Ето и куплунгът:
    1 точка
  2. Преди време препоръчах способ за подобряване на менталния ви комфорт, колега, но админът го намери обиден. Изпитвам остра нужда да повторя препоръката си, но няма да го направя, за да не се накърняват чувства. Но четейки поста ви, в който сравнявате галанта с ауди с 15 години по-ново, явно погрешно съм предположил, че трябва и житейският тест да се състои с кола от подобен порядък. Ще ми е далеч по лесно да намеря ауди от 1997 г. с дизелов двигател, с което да се тестваме вдругиден на НИМ. Говоря за научен експеримент, не за състезанияhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Ако приемем, че това са само косвени индикации за раздвоение на личността, бих потърсил основание за поведението ви у алкохолни субстанции или късния час, в който обичайно произвеждате инженерния си принос към форума. У мен остава впечатление, надявам се погрешно, че последното ви писмено творчество тук, повече вреди на обществения ви авторитет, отколкото да го подпомага, но това е лично, субективно и не гарантирано вярно... И категорично подчертавам че егоцентризмът и погрешната самооценка не са в никой случай престъпни или особено морално укорими.
    1 точка
×
×
  • Създаване...