Не си взимай такава кола за 1500 ойро. Ще има много проблеми за отстраняване и в крайна сметка ще съжаляваш за покупката. Моето мнение е да не купуваш под 2300-2500 ойро, пък ти си прави каквото те акъл учи. Елементарен пример за онзи на 250 000 км. В масовия случай немците не сменят амортисьори и пружини. За тези километри това е приключило. 4 броя амортисьори и две пружини и ето ти ~600-700 лева. Отделно за тези пари най-вероятно има ръжди - слагам ги 300 лева. Прибавяме някой лагер на колело - минимум 100 само за лагера без работата на монтьора. Ти си сложи нещо по ходовата част - накрайник, носач, тампон... каквото искаш, това си прибави. Ами лагери на ск. кутия, съединител, спирачни дискове и накладки, хидр. повдигачи... За още 2000 лева може и да се доближи до желаното състояние. Регистрации и обслужване на нов внос - минимум 750-800 лева. Данъкът ще ти е едно 250-280 лева, а може и по-малко (но и повече също може). Направи си хубаво сметката. После ще е късно.