Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. DJ Tymbi

    DJ Tymbi

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      10,960


  2. DANI MG

    DANI MG

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      2,016


  3. rosko

    rosko

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      4,155


  4. veskobsl

    veskobsl

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      272


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 08/11/2010 във всички области

  1. Колеги, знаете че някой като е доволен от определена услуга споделя опита си с всички нас и така негативните теми за лоши сервизи и некоректни "майстори" намаляват, а ние печелим време и опит от знаещите. Та понеже ми се наложи да си изправя джантите и се сетих как на една клубна среща ми бе препоръчан майстор и реших днес да прескоча до него и ако мога да свърша работа. Та колеги много съм доволен, момчето се казва Иван телефона му е 0885 077 999, веднага ми отдели време (нямах записан час, а и беше свободен ) и прегледа и четерите ми джанти 2 от тях изправи и балансира, а другите две балансира, джантите са ми алуминиеви 14" за извършената услуга платих 38лв, което смятам, че е реалната цена за услугата, с оглед на добре свършената работа. Момчето е наше момче фен на японските коли, а за него получих препръки и от мерцедес клуба, така че смятам че компромиса е изключен. Също така сезонна смяна на гуми с монтаж демонтаж и баланс започва от 20 лв до 30лв, в зависимост от джантите и цолажа. Адреса му е в Казичене на ъгъла с улица "Старият искър" и ул. "Мито Войношки" . Ето и линк! Надявам се да съм помогнал на колегите с нужда от читав подобен майстор!
    1 точка
  2. Абсолютно съгласен съм............. Муфата е една за 5-та и задна скорост................и нека уточня какво е муфа - това е О -пръстен с вътрешни шлици и се движи по хъба наляво- надясно ( или съответно към 5-та скорост или към задна ) и притиска един от двата синхронизатора ,когато зъбите на синхронизатора съвпаднат със зъбите на предавката, то тогава тя влиза............Муфата се движи от вилката,която седи отгоре й, а тя се движи от пеперудата на ск. кутия , а пък пеперудата се движи от жилата на скоросния лост...........с други думи ,в нашите кутии има 3 муфи, всяка една е за срещуположните скорости на кутията..............
    1 точка
  3. И аз в последно време обмислям да си купувам Ферари, малко не ми стигат парите и се чудя дали да не го взема с дясна дирекция...... Що за щураци сте, бре, че ги пишете тези работи.... Само по магистрали ли карате, или съботно-неделно ще ги разстъргвате тези автомобили по българските 46 писти - по две във всеки град? То с ляв волан не се изпреварва, какво остава с десен.... Или се подготвяте за донори на органи.... недейте така, тази кола иска газ и отлични условия, за да я подадеш! Другото е безумие!
    1 точка
  4. Гледам, не си наясно, кой Галант е Легнум и кой не. Този на Слави не е. И още нещо, ако ти Гошо, до 2(два) месеца станеш собственик на VR-4, без значение Легнум или не, аз ще преведа 100лв по сметка на клуба за децата. Ти би ли направил този залог? ПП. Моля те, качи се, покарай кола 200+ коня и тогава кажи, че обръщането на дирекция са "излишни грешни кинти"
    1 точка
×
×
  • Създаване...