Проверете сензора за маса на въздуха Air Flow Mass sensor. Най-лесно става, като му откачите буксата. Компютърът ще засече, че го няма и ще взема предварително зададени стойности и двигателят ще работи добре. Ако се окаже това, най-добре сменете сензора, който първоначално ще изисква адаптация в движение известно време..
Също така, предполагам, че този проблем го има при топло време от късната пролет до ранната есен. И го няма есента, зимата и ранната пролет.
Трябва да се прецени внимателно всичко, което написах по-горе. Защото:
1. Не се знае на какъв капацитет са батериите в момента, защото смяната им е почти невъзможна.
Това ще чака след време всички собственици на хибриди. Продажбата им на старо ще бъде изключително трудна.
2. Историята е важна, защото ако са правени бързи заряди батерията е доста изхабена.
3. Ако е от северна страна (Швеция, Норвегия, Финландия, Канада) батериите се изразходват много бързо (съответно са по захабени).
4. Километрите (реални) доказани са МНОГО ВАЖНИ!
Гледах няколко обяви в Карс. Не съм ходил на огледи
https://www.cars.bg/offer/66e9bef665b0862fdd00fc32
https://www.cars.bg/offer/66cd530e31e376d5f90d3835
https://www.cars.bg/offer/66bc85260a280ab7b00926f2
https://www.cars.bg/offer/667aaa28e2bdc738f00c0c42
Направи ми впечатление, че са по скъпи от дизела например, за същата година. Затова и питам.
Здравейте група...
Имаме запазено фейсово Паджеро 2.8д
От миналата зима насам обаче забелязвам проблеми... При първото палене (студен старт) когато е престоял около 1-2 дни, има неравномерна работа на мотора, губи обороти и дори като тръгнеш падат и газне... Като позагрее си палиш тръгваш през целия ден няма проблем....преди около 2 години правихме ремонт с нова глава. Сменил съм превънтивно горивния филтър + хубава нафта - пак си го прави проблема при престой и старт... Някакви насоки някой да даде какво да гледаме, че само теории към момента Дюзи ,ГНП, паразитен въздух, подгревни свещи....?