n67 Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Здравеите колеги.Прочетох за проблема на Itm оправил го е, чудесно. В тази връзка искам да споделя, че на мито рънърче заяжда 2ра. Но само при превключване от голяма, 3 та към 2 ра. Моля за съвет,дали са фиксаторите? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tassos Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Здравеите колеги.Прочетох за проблема на Itm оправил го е, чудесно. В тази връзка искам да споделя, че на мито рънърче заяжда 2ра. Но само при превключване от голяма, 3 та към 2 ра. Моля за съвет,дали са фиксаторите? :mitsu-smiley:Аз бях в същото положение като я купих, просто смених маслото в кутията и всичко се оправи, но не взимай евтино, купих 2 литра, а тя събира около 1.800л;Желая ти успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 При мен пък заяжда понякога първа, когато свалям предавки, това пак ли може да е от маслото?Също така като превключа независимо на коя предавка, пипайки лоста за скоростите той леко се движи напред назад, така както си е превключен, това какво би означавало, нормално ли е ? Самоче аз съм с Вагон-че а не Рънър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 При мен пък заяжда понякога първа, когато свалям предавки, това пак ли може да е от маслото?Също така като превключа независимо на коя предавка, пипайки лоста за скоростите той леко се движи напред назад, така както си е превключен, това какво би означавало, нормално ли е ? Самоче аз съм с Вагон-че а не Рънър. Да включваш 1 предавка в движение е лош навик. По принцип 1 предавка е само за потегляне от място. Ако не можеш, или трудно включваш 1-ва, когато колата е в покой, тогава вече имаш проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Да случва се когато вече съм почти спряла но и не съвсем, да включа директно на първа и да подам газ за да ускоря и после чак на втора, а сега и със този лед и сняг си го правя редовно. Сега като се замисля, случи ми се подобно нещо и при тръгване все още на студен автомобил, но после когато загря се оправи. Какъв може да е проблема, маслото ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Може би е в маслото. И ако не си го сменяла след покупката - го направи. Сложи му едно хубаво масълце и така.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Да случва се когато вече съм почти спряла но и не съвсем, да включа директно на първа и да подам газ за да ускоря и после чак на втора, а сега и със този лед и сняг си го правя редовно. Сега като се замисля, случи ми се подобно нещо и при тръгване все още на студен автомобил, но после когато загря се оправи. Какъв може да е проблема, маслото ли ? Напълно е възможно. Защото, като поработи и се стопли, визкозитета на маслото намалява. Но е възможен и механичен проблем във връзките на лоста за скорости към скоростнота кутия. Има там едни втулки, които се износват. Но е по-добре да я види майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Оки, мерси, ще я видим таз работа. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.