imedarov Публикувано 30 Май 2008 Сподели Публикувано 30 Май 2008 Здравейте, знаете ли дали се предлага ремонтен комплект на кормилен прът за Pjero Sport. Този който е откъм волана. Ако има сервиз за рециклиране на подобно нещо или поне графичен разрез на детайла.Има едно доста неприятно почукване в него, а доколкото знам нов е над 1500. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceno83 Публикувано 30 Май 2008 Сподели Публикувано 30 Май 2008 Здравейте, знаете ли дали се предлага ремонтен комплект на кормилен прът за Pjero Sport. Този който е откъм волана. Ако има сервиз за рециклиране на подобно нещо или поне графичен разрез на детайла.Има едно доста неприятно почукване в него, а доколкото знам нов е над 1500. Благодаря. Виж тази схема и ми кажи дали ти трябва кормилни прът 45343А или горното тяло 45127А. http://store.picbg.net/pubpic/44/E0/a8d49197f2f244e0.png Ако може и рамата да напишеш.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 30 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2008 Да горното тяло 45127А ни трябва. Рамата е JMB0NK9402J000525. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2008 Сподели Публикувано 30 Май 2008 Да горното тяло 45127А ни трябва. Рамата е JMB0NK9402J000525. БлагодаряДали обаче е от него???За трети път срещам подобен проблем на този модел и все излиза че е от "телескопа" .......т.е. от долния прът ,който представлява две части ,вкарани едно в друго........това е нарочно направено така ,така че при челен удар да се събере кормилния прът ,а не да отиде в гърдите на шофиора...........Възможно е да има луфт в каретата обаче или луфта да е в червяка на рейката ,а вие да го чувате някъде другаде - просто се предава нагоре по пръта........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 3 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2008 Точно в тази част е проблема. В двата и края има лагери, които са се разбили. В сервиз за ремонт на кормилни рейки и тн. до Окръжна болница в София, смениха лагерите, но сега частта е с 3см. по къса и има проблем с поставянето и. Приключението продължава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2008 Сподели Публикувано 4 юни 2008 Точно в тази част е проблема. В двата и края има лагери, които са се разбили. В сервиз за ремонт на кормилни рейки и тн. до Окръжна болница в София, смениха лагерите, но сега частта е с 3см. по къса и има проблем с поставянето и. Приключението продължава.Е нали пръта си е същия ,как е станал 3 см. по къс??? Освен ако новите лагери на са ги набили на същото място като на старите, но тогава щеше да си личи.............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pelto89 Публикувано 7 март 2019 Сподели Публикувано 7 март 2019 Здравейте колеги. Виждам че темата е бая стара, но много ми помогна, защото аз сега имах този проблем с кормилният прът и тропане в него. Отстраних проблемът, който наистина се оказа в двата лагера от двете страни на горният прът. Но по интересното беше как се справих с дължината на пръта. При набиване на пръта един в друг се късат стоперите, тъй като се имитира катастрофа и кормилото потъва едно в друго и затоваразмерът после има проблем. Правят се нови шлицо на строто място след като се вземе точният размеривсички си идва на мястото. Ако някой има същият проблем с тропане и луфт във волана мога да се ангажирам да го ремонтирам. При интерес 0888505029 намирам се в Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.