Премини към съдържание

Кормилен прът Pajero Sport


Препоръчано мнение

Здравейте, знаете ли дали се предлага ремонтен комплект на кормилен прът за Pjero Sport. Този който е откъм волана. Ако има сервиз за рециклиране на подобно нещо или поне графичен разрез на детайла.

Има едно доста неприятно почукване в него, а доколкото знам нов е над 1500. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, знаете ли дали се предлага ремонтен комплект на кормилен прът за Pjero Sport. Този който е откъм волана. Ако има сервиз за рециклиране на подобно нещо или поне графичен разрез на детайла.

Има едно доста неприятно почукване в него, а доколкото знам нов е над 1500. Благодаря.

 

Виж тази схема и ми кажи дали ти трябва кормилни прът 45343А или горното тяло 45127А.

 

http://store.picbg.net/pubpic/44/E0/a8d49197f2f244e0.png

 

Ако може и рамата да напишеш.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да горното тяло 45127А ни трябва. Рамата е JMB0NK9402J000525. Благодаря

Дали обаче е от него???

За трети път срещам подобен проблем на този модел и все излиза че е от "телескопа" .......т.е. от долния прът ,който представлява две части ,вкарани едно в друго........това е нарочно направено така ,така че при челен удар да се събере кормилния прът ,а не да отиде в гърдите на шофиора...........

Възможно е да има луфт в каретата обаче или луфта да е в червяка на рейката ,а вие да го чувате някъде другаде - просто се предава нагоре по пръта........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно в тази част е проблема. В двата и края има лагери, които са се разбили. В сервиз за ремонт на кормилни рейки и тн. до Окръжна болница в София, смениха лагерите, но сега частта е с 3см. по къса и има проблем с поставянето и. Приключението продължава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно в тази част е проблема. В двата и края има лагери, които са се разбили. В сервиз за ремонт на кормилни рейки и тн. до Окръжна болница в София, смениха лагерите, но сега частта е с 3см. по къса и има проблем с поставянето и. Приключението продължава.

Е нали пръта си е същия ,как е станал 3 см. по къс??? Освен ако новите лагери на са ги набили на същото място като на старите, но тогава щеше да си личи.............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 години ...

Здравейте колеги. Виждам че темата е бая стара, но много ми помогна, защото аз сега имах този проблем с кормилният прът и тропане в него. Отстраних проблемът, който наистина се оказа в двата лагера от двете страни на горният прът. Но по интересното беше как се справих с дължината на пръта. При набиване на пръта един в друг се късат стоперите, тъй като се имитира катастрофа и кормилото потъва едно в друго и затоваразмерът после има проблем. Правят се нови шлицо на строто място след като се вземе точният размеривсички си идва на мястото. Ако някой има същият проблем с тропане и луфт във волана мога да се ангажирам да го ремонтирам. При интерес 0888505029 намирам се в Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...