VALE Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Здравейте колеги,имам проблем с помпата на Шогуна,поне така казва майстора.Джипа пали от раз и започва да си пуши и така е постоянно,независимо дали е студен или топъл.Майстора каза че е необходима регулировка на ГНП-то,но той не можел и да си търся майстор за това.Днес си дадох капака назаем на NikosVT,за да провери неговия джип защо пуши и дали не е от филтъра в капака,та така разбрах че моят е наред.Но преди да дам да ми бутат помпата бих искал да проверя автоматичният смукач дали работи и евентуално ако му се прави някаква профилактика да я направя.Мисля си че може и да е от него,защото като запаля сутрин двигателя работи на много ниски обороти и едва като затопли се покачват на 800-850,а би трябвало да е обратно ,нали?От 9 год.служебните ми автомобили са дизели и те така работят.Та въпросът ми е,къде се намира този смукач и какво мога да проверя и направя сам?Благодаря ви предварително.П.П.Димът е светло синкав и мирише на недоизгоряло гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 4 април 2008 Сподели Публикувано 4 април 2008 Здравейте колеги,имам проблем с помпата на Шогуна,поне така казва майстора.Джипа пали от раз и започва да си пуши и така е постоянно,независимо дали е студен или топъл.Майстора каза че е необходима регулировка на ГНП-то,но той не можел и да си търся майстор за това.Днес си дадох капака назаем на NikosVT,за да провери неговия джип защо пуши и дали не е от филтъра в капака,та така разбрах че моят е наред.Но преди да дам да ми бутат помпата бих искал да проверя автоматичният смукач дали работи и евентуално ако му се прави някаква профилактика да я направя.Мисля си че може и да е от него,защото като запаля сутрин двигателя работи на много ниски обороти и едва като затопли се покачват на 800-850,а би трябвало да е обратно ,нали?От 9 год.служебните ми автомобили са дизели и те така работят.Та въпросът ми е,къде се намира този смукач и какво мога да проверя и направя сам?Благодаря ви предварително.П.П.Димът е светло синкав и мирише на недоизгоряло гориво.Колега лично аз,не бих пипал нищо сам по автомобила и моя савет е и ти да не пипаш. За мене най добрия варянт е да отидеш в лицензиран сервиз или най-добре да се обадиш на Миро и да закараш колата в Ратола Пловдив. Другия варянт е да се разбереш нещо с Пламен и ако може момчето да те приеме да ти оправи колата :icon_dance: Но тогава трябва да доидеш до София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 4 април 2008 Автор Сподели Публикувано 4 април 2008 Колега лично аз,не бих пипал нищо сам по автомобила и моя савет е и ти да не пипаш. За мене най добрия варянт е да отидеш в лицензиран сервиз или най-добре да се обадиш на Миро и да закараш колата в Ратола Пловдив. Другия варянт е да се разбереш нещо с Пламен и ако може момчето да те приеме да ти оправи колата :icon_dance: Но тогава трябва да доидеш до София.Днес тръгнах за риба и в града още вдигна градусите,предположих че термостата е задържал,минах през магазина,купих и директно при майстора,смени го,но се усъмни че гарнитурата на главата е избила,защото надува постоянно в разширителния съд.Между другото на термостата му нямаше нищо,а охл.течност почти нямаше в радиатора,когато разви пробката,вероятно затова и пуши защото гори антифриза.Моля се да е само гарнитура,защото иначе... :icon_rock: ,майко мила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgibo Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Днес тръгнах за риба и в града още вдигна градусите,предположих че термостата е задържал,минах през магазина,купих и директно при майстора,смени го,но се усъмни че гарнитурата на главата е избила,защото надува постоянно в разширителния съд.Между другото на термостата му нямаше нищо,а охл.течност почти нямаше в радиатора,когато разви пробката,вероятно затова и пуши защото гори антифриза.Моля се да е само гарнитура,защото иначе... :icon_rock: ,майко мила.Кофти............ :icon_crying: Пожелавам ти да е само гарнитура,но синия дим е признак или на недобра компресия или на проблем в горивната система.Обикновено,ако е гарнитура има много силен бял дим при сутрешните паления, но в тази ситуация кой знае...........Аз имам едно предположение,но нека да не викам дявола.Успех,дано да се разминеш тънко!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.