PECO Публикувано 14 март 2005 Сподели Публикувано 14 март 2005 Отскоро имам един поблем със ъединителя , значи точно когато започва да потегля колата или по-тчно когато зацепва съединителясе чува нешо като виене ,нещо като стържене и си мислех че е аксиалния лагер и тъкмо оня ден да купя нов и да го сменям и прочетох във тойота форума за някаква корола с подобен проблем ,но никой не изрази мнение като моето затова искам да ви попитам някои има ли идея от какво може да е съединителя го сменях някъде преди 3500хил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2005 Сподели Публикувано 14 март 2005 Много е важно да споменеш и какво е сменяно, целия съединител или само феродов диск........... B) Обикновенно се получава така, когато нитовете на феродовия диск започнат да се опират в огледалото..........това показва че той се е износил вече и нитовете които държат самото феродо се трият по огледалния диск........... Ако беше аксиален лагер щеше да го чуваш и при леко натискане на педала, но ти казваш че е при отпускане на педала точно когато зацепва съединителя............. :icon_confused: И го прави само при 1 и /или 2 ра предавка.....нали???? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PECO Публикувано 15 март 2005 Автор Сподели Публикувано 15 март 2005 Абсоютно да само на 1 и 2ра и то само някога .Най добре е вецхе да го отворя да не стане някоя поразия.Сменях само феродовия диск и всичко изглеждаше нормално ще отварям няма как .но не може да ми се издуха съединителя за 4хил кото и менте да е а да знаеш колко трябва да е дебелината на феродото за да го измеря и да преценя дали е износен. благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 март 2005 Сподели Публикувано 15 март 2005 Дебелината на съединителя не знам колко точно трябва да бъде, но това не е фатално, по скоро вижте какво опира, защото съм почти убеден, че вече е тръгнал да надрасква огледалния диск и в по лошия случай трябва и него да смениш............. :D Може на твоя феродов диск да не е с нитове, а да е лепен, тогава може толкова да е износен,че да се опира вече в металната основа на диска.........а може и да имаш "кучан" в самото феродо, и то да драска при зацепване..........това ще рече че диска е толкова голямо менте че няма вече на къде да е по голямо......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.