Премини към съдържание

Проблем с парното


Препоръчано мнение

Привет на всички фенове на Мицубиши. От известно време парното ми не духа топло. На какво може да се дължи това. Моделът е 1.9 TD GL, 98г. Имам автомобила от 1 месец, за първи път карам дизел, та не съм още много наясно. Ако някой има идея защо не работи парното и какво мога да направя сам, ще съм благодарен за помощта. Иначе за сервизите се ориентирах от форума. Благодаря предварително на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички фенове на Мицубиши. От известно време парното ми не духа топло. На какво може да се дължи това. Моделът е 1.9 TD GL, 98г. Имам автомобила от 1 месец, за първи път карам дизел, та не съм още много наясно. Ако някой има идея защо не работи парното и какво мога да направя сам, ще съм благодарен за помощта. Иначе за сервизите се ориентирах от форума. Благодаря предварително на всички.

 

Проверявал ли си дали охлаждащата течност не е намаляла в разширителния съд поради някакъв теч. Другия възможен проблем е да е устоял термостата на отворено положение. Но какво е точно положението при тебе - в смисъл изобщо не духа топло или бавно затопля. Също така други нередни признаци по охладителната система дали си забелязъл да има - температурата ти как е, стрелката къде стои, загрява ли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта, оказа се че антифриза е под минимума. Скоро го сменях и не съм затегнал докрай кранчето и си е изтичал... И за да не откривам нова тема, да попитам къде е нормално да седи стрелката за температурата на водата? Преди имах Колт и стрелката винаги си стоеше малко преди средата. А сега на Каризмата е на около 1/4 от скалата. Нормална ли е тази температура за работа на двигателя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта, оказа се че антифриза е под минимума. Скоро го сменях и не съм затегнал докрай кранчето и си е изтичал... И за да не откривам нова тема, да попитам къде е нормално да седи стрелката за температурата на водата? Преди имах Колт и стрелката винаги си стоеше малко преди средата. А сега на Каризмата е на около 1/4 от скалата. Нормална ли е тази температура за работа на двигателя?

предполагам, че не е нормално. До сега на всички коли, които съм имал стрелката е почти по средата на скалата. Това с 1/4 може би се е получило заради изтичащата ти охладителна течност :icon_hmm: . Ако не е заради това, значи колата не работи в нормална температура или пък не ти отчита точно стрелката, знам ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега всичко с антифриза е наред и пак си стои на 1/4. В изключително редки случаи стрелката си отива на познатото ми място и то след доста каране /напр. половин час градско/. Чудя се дали не е много гъста охладителната течност или термостата или... знам ли? Та мисълта ми е откъде да почна да търся проблема...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма аномалии с показанията на температурата, т.е стрелката не се разхожда нагоре-надоло, не се занимавай с глупости.

 

Има цяла тема за топлоотдаване, топлопреносимост и топло.......нещо си на охлаждащата течност (относно концентрата), по добре я погледни и си помисли "къде" се намира твоя антифриз

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...