Премини към съдържание

NautilusPompilius

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За NautilusPompilius

  • Рожден ден 06/23/1970

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

NautilusPompilius's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Eх, жалко, че никой не се отзова.... Усетих, че и с пуснат климатик се валят малко от оборотите, но не толкова, колкото с фаровете... Дали не е нещо свързано с ел. инсталацията? И понеже не съм много наясно с дизела, може ли по някакъв начин ръчно да се регулират оборотите, да ги сваля с 150-200. Подчертавам, че оборотите ми са постоянни и когато са над 1000 и сутрин, когато са около 800 - няма рязки промени, работи нормално. Поне някой да каже дали е някакъв сериозен проблем... Поздрави!
  2. Здравейте! От известно време имам проблем с оборотите. Като запаля сутрин всичко е наред. Когато загрее след десетина минути оборотите се качват до 900. А след още малко каране се вдигат към 1000-1100. Като пусна фаровете падат до 800. Парното и климатика не помагат да сваля оборотите, само фаровете. Има ли оправия тоя проблем и как? Зареждам само Алпин дизел от ОМВ ако има значение. Оборотите като се качат, са постоянни, няма резки промени. Колата е 1.9 TDI 1998г. Дайте идеи какво може да е... Всъщност, не знам това дали е проблем и дали не се отразява единствено на разхода...
  3. Привет! Имам Каризма 1.9 ТД. Налага ми се да сменя панела, който е за управлението на парното, температурата, климатика и тнт. Става въпрос за целия панел от часовника до пепелника. Намерих тази част от една бензинова Каризма, която обаче е с десен волан. На външен вид няма разлика от това, което е на моята. Та питането ми е ще стане ли този панел на моята Каризма? Благодаря предварително на всички!
  4. Това е ясно. Но въпросът ми е дали наистина трябва да сменям целия панел или може само ключа?
  5. Проблемът е явно в ключа, защото като го елиминараме, всичко си работи перфектно... Та да си конкретизирам въпроса - може ли да се смени само този ключ и къде?
  6. Привет! Имам проблем с парното и по скоро с вентилаторчето на парното. Спря да духа отведнъж. Ходих при кварталния майстор и ми каза, че повредата е в самия ключ за управление на степените на духане на парното. Някъде прекъсвало нулата в него. Сложихме ЦК ключе за включване и изключване, временно и така работи. Обясниха ми, че за да сменя ключа за парното, трябва да подменя целия преден панел, защото всичко това отивало в една платка, която отговаря и за климатика. Та въпросът ми е верно ли е това или може да се смени само ключа за парното? И къде въобще мога да си оправя всичко това? Благодаря предварително!
  7. Сега всичко с антифриза е наред и пак си стои на 1/4. В изключително редки случаи стрелката си отива на познатото ми място и то след доста каране /напр. половин час градско/. Чудя се дали не е много гъста охладителната течност или термостата или... знам ли? Та мисълта ми е откъде да почна да търся проблема...
  8. Благодаря за помощта, оказа се че антифриза е под минимума. Скоро го сменях и не съм затегнал докрай кранчето и си е изтичал... И за да не откривам нова тема, да попитам къде е нормално да седи стрелката за температурата на водата? Преди имах Колт и стрелката винаги си стоеше малко преди средата. А сега на Каризмата е на около 1/4 от скалата. Нормална ли е тази температура за работа на двигателя?
  9. Привет на всички фенове на Мицубиши. От известно време парното ми не духа топло. На какво може да се дължи това. Моделът е 1.9 TD GL, 98г. Имам автомобила от 1 месец, за първи път карам дизел, та не съм още много наясно. Ако някой има идея защо не работи парното и какво мога да направя сам, ще съм благодарен за помощта. Иначе за сервизите се ориентирах от форума. Благодаря предварително на всички.
×
×
  • Създаване...