rusli Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Можели да ми кажете защо понякога когато карам на задна скорост и съм дал волана (пълен ляв или пълен десен, особено когато паркирам колата) ми гасне колата или падат оборотите до 500 за секунда и после се нормализират. Като чели нещо товари двигателя. Това не винаги се получава, даже по често падат оборотите и тъкмо да изгасне и се нормализират. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 rusli моя съвет е да се направиш това което Миро е споменал. Почистете и моторчето за празния ход. И няма да е лошо да се ослушаш за диагностика, но по добре на диагностиката нищо да не барате (като знам маиторите),само запиши параметрите и ги даи тука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristozov Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 rusli моя съвет е да се направиш това което Миро е споменал. Почистете и моторчето за празния ход. И няма да е лошо да се ослушаш за диагностика, но по добре на диагностиката нищо да не барате (като знам маиторите),само запиши параметрите и ги даи тука.Кое наричаш моторче за празен ход? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 14 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Ако не си почистил дроселовата клапа я почисти след което направи "обучение" описано е на няколко пъти как се прави на Carisma 1.8GDI, при теб е по същият начин. Проблема който описваш се случва защото в краен ляв или десен хидравликата натоварва повече мотора и след като системата за регулиране на презния ход не работи правилно не успява да регулира оборотите на двигателя и той гасне. Както ти казах, направи почистване на дроселовата клапа, ако не си сменял свещи е добре да го направиш (сменят се през 90 000км и за този двигател са иридиеви - не могат да се ползват други) и след това обучение, след тази процедура проблема мисля че ще изчезне.Къде се намира тази клапа и какво значи "обучение". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 14 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Намира се на самия всмукателен колектор и е свързана с въздуховода към въздушния филтър. Много благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 rusli моя съвет е да се направиш това което Миро е споменал. Почистете и моторчето за празния ход. И няма да е лошо да се ослушаш за диагностика, но по добре на диагностиката нищо да не барате (като знам маиторите),само запиши параметрите и ги даи тука.Почистих си дроселовата клапа и сякаш проблема изчезна. Моторчето за празния ход къде се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Почистих си дроселовата клапа и сякаш проблема изчезна. Моторчето за празния ход къде се намира? ............ детайл 07707 в схемата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 07707 от схемата която ти изпратих, то не е точно моторче за празния ход (дроселовата клапа би трябвало да ти е с ел.управление), но ако автомобила работи нормално по-добре не го пипай. Ако е с жило, има моторче за празния ход. Ако е с ETV мотор, тогава няма да има мотор за празния ход, а положението на клапата и празния ход се поддържат по друг начин. Ма знам ли ги на Volvo какъв двигател са навряли. Иначе ако има моторче, то е точно под дроселовата клапа, или на самото тяло на дроселовата клапа, зависи кои как го разбира. П.С. Тази снимка не е от GDI, ама е почти аналогична дроселовата и моторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Незнам дали е с жило, но щом е добре вече по добре да не пипам повече. Ако се наложи по нататък ще го почиствам. Информацията която ми дадохте ми беше много полезна, благодаря ви. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Е как незнаеш дали е с жило, ти ли я сваля или някои друг, ако задвижването на дроселовата клапа е с жило свързано с педала на газта, то би трябвало да се откачи при демонтажа. Ако е със няма начин да сте го пропуснали. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Е как незнаеш дали е с жило, ти ли я сваля или някои друг, ако задвижването на дроселовата клапа е с жило свързано с педала на газта, то би трябвало да се откачи при демонтажа. Ако е със няма начин да сте го пропуснали. :icon_blush:Да прав си с жило е, но нали друг ми го прави. Мисля да сменя и свещите че не ги знам в какво състояния са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.