Valentin Petrov Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Карам Каризма '96 1.6 16V. Имам намерение да поставя метанова уредба с плоча. Моля за мнение по този въпрос тъй като и парите за уредбата са много, а и колата си я обичам. Може ли да се отрази тази метан уредба пагобно на колата? Всички мнения са добре досшли! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Не би трябвало да имаш проблем,но преди това си сложи обикн свещи като ги "причукаш"на 0,6мм. и си провери кабелите.Оттам насетне всичко е в ръцете на газаджийте.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentin Petrov Публикувано 11 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Уредбата която съм намерил е 1150 лв. с олекотена бутилка. Майстора твърди, че е почти 2 пъти по-лека от нормалните метан бутилки. Това което най-много ме интересува е дали няма да стане нещо на двигателя. Благодаря за съвета със свешите и кабелите, ще го направя ако сложа!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 12 ноември 2007 Сподели Публикувано 12 ноември 2007 Много ниска цена са ти дали,да знаеш че има нещо гнило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 17 ноември 2007 Сподели Публикувано 17 ноември 2007 Много ниска цена са ти дали,да знаеш че има нещо гнило. Ниската цена не е критерии за мизерии със метановата уредба .. а относно метана не съм привърженик но найстина цената си залужава според мен .. и другото което .. попитай момчето което ще я монтира .. дали ще ти сложи металните планки който уравновесяват тежеста от бутилката равномерно върху цялото купе на автомобила поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 имам приятел, който кара на метан, самият той твърди, че изпреварването на метан е почти невъзможно. (пасат, 90к.с.) много мислих, преди да си сложа газовата, мерих, теглих, и накрая се спрях на пропан-бутан. ГИ. пътят ми най-често е София-Сливен и София В. Търново и си изчислих (грубо, де), че по пътя нямам метан-станции. или трябва да влизам в пазарджик или пловдив, което просто забрави. и като караш на метан+бензин (като свърши газта) - цената ще излезе същата, като на газ. дори само в софия да караш - докато се добереш до метанстанция - ум ще ти зайде, тва е време, задръствания и пр. а за мощността на двигателя просто да не говорим. сигурно пада с 30%... на газ също пада малко, но с ГИ е малко, почти не се усеща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 съгласен съм! и това казвам, че не се намира почти никаква разлика. имам мъничък проблем с настройката на ниски обороти. получава се леко колебание на оборотите и светва чека. може би затова. но нито прекъсване, нищо, подавам и отлитам! четох тук за някакви по-специални газови уредби, които впръсквали газта течна, там била по-висока мощността. на моята - едва ли ще е по-висока. а газта откъдето и да я погледнеш си е съвсем сериозно гориво, да не говорим, че не замърсява. а Дзверо върви, няма имитация, чудесен двигател, можеш да разчиташ на него във всичките му работни диапазони, ама изключително доволен съм! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Чек-а ти светва ,защото газаджиите ти прекъсват ел. захранването на дюзите при вкл. на газ...............по този начин ЕКУ-то ти регистрира че имаш проблем, и ти светва лампата...........затова се монтира и допълнително устройство коет осимулира дюзите при работа на газ.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 светва само на ниски обороти, превключвам на бензин за сек, гася лампата, после газ и мога да карам така до морето, само да не пада под 1000об/м. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 светва само на ниски обороти, превключвам на бензин за сек, гася лампата, после газ и мога да карам така до морето, само да не пада под 1000об/м.Да , и това е нормално ...........защото ЕКУ-то гледа и друг параметър , оборотите................ако паднат както ти казваш на 900 ,то тогава отчита че има грешка............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.