Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Привет на всички. Дълго се рових ходих на какви ли не майстори но нищо…. 
Имам следния проблем колата е Спейс Стар 2003г 1.9 102кс.

от преди месец започна да ми прави някакви мизерий с температурата. При леко изкачване ( магистралата към тунел Витиня) най често там става. При включена 5та предавка с около 120-130к.ч. Колата почва да губи мощност и вдига температурата. Няма никакви индикаций на таблото нищо не свети нищо не изписва. Антифриза е сменян миналата година. Температуения датчик и буксата към него са сменяни преди 3 дена. Но проблема остава. При получаване на проблема слизам отварям капака перката върти, горен и долен маркуч на радиатора са еднакво врели,антифриза е на ниво. Само първия път когато ми направи проблема се беше покачило нивото и преля през клапана на капачката. От тогава си прави проблема но нивото не се вдига. Моля за помощ как да пткрия проблема и решение. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

При така обяснените симптоми става въпрос за гарнитура на главата.

По-малкият проблем може да е капачката на радиатора.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При къси растояния или равен път няма никакви проблеми. Загрява си колкото трябва и стрелката не мърда нагоре въобще. Но като и дойде повече зор и почва да прави мизерия. Вчера карах по магистралата посока витиня съа 160км.ч нарочно да видя дали ще дигне близо 5-6км си седеше нормална температурата и аз почнах да намалям и на 120кч някъде хоп изведнъж педала съм го натиснал почти до долу обаче няма мощност и гледам температурата над средата и отбих веднага. По какво да разбера дали е гарнитурата за смяна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Когато се изкачва автомобила под наклон охладителната система е под напрежение. За това "надува" и прелива в казанчето на разширителния съд.

Губи ли антифриз?

Радиатора проверихте ли? 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Щом няма теч,  значи няма спукани тръби или маркучи.

Радиатора може да е запушен някъде и да грее колата.

Отлагания от ръжда и мръсотия също могат да блокират потока на течност в системата.

Ако не се окаже и това се отива на проверка на гарнитурата на главата от КОМПЕТЕНТЕН механик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че щом и 2та маркуча долна и горна точка са еднакво врели значи би трябвало да циркулира водата през радиатора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 4 минути, alex96 написа:

Мисля че щом и 2та маркуча долна и горна точка са еднакво врели значи би трябвало да циркулира водата през радиатора

...но може да е запушен някъде радиатора (отвътре или отвън) и да не охлажда добре.

При натоварване включват ли се перките? Термостат? Ако и това не е,  е гарнитура - 100%. Имал съм точно такива проблеми преди години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами перката като слезна при загряла кола и си работи върти здраво. Термостат утре предстой да го сменям. И дали да не източа антифриза и да промия радиатора хубаво. Въпреки че антифриза в казанчето е чист на сълза, няма боклуци няма масло в него няма утайка нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да. Виж също така, като изстине колата на сутринта и отвори капачката на радиатора и виж дали антифриза е до горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от въпросната отсечка на която пробвам колата. Градусите навън са около 20 колата на 5та със мръсна газ няма никакви проблеми дори не вдигна и градус над 90. Странна работа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С тези тестове само се тормозиш излишно. Трябва да я натовариш под сериозен наклон например Витиня. Тогава пак ще почне да прави така.

Така или иначе ще си покаже какво и е. Още е в ранна фаза и прави номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ами то изредихме всички причини и датчиците мисля.....

Остава да я наблюдаваш и да изключваш възможните причини.

Дано не е гарнитура на главата, но и от нея да е не е драма, ако не е спукан блока.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Зависи от много неща. Колко ще ти иска майстора за ремонт и какво точно ще сменяш.

Задължително трябва нова гарнитура и да се "челоса"  главата. Строго препоръчително е да смениш маркучите, антифриза.... и т.н.

Водна помпа сменял ли си? На този модел не са скъпи, а правят проблеми.... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...