alex96 Публикувано 11 август 2021 Сподели Публикувано 11 август 2021 Привет на всички. Дълго се рових ходих на какви ли не майстори но нищо…. Имам следния проблем колата е Спейс Стар 2003г 1.9 102кс. от преди месец започна да ми прави някакви мизерий с температурата. При леко изкачване ( магистралата към тунел Витиня) най често там става. При включена 5та предавка с около 120-130к.ч. Колата почва да губи мощност и вдига температурата. Няма никакви индикаций на таблото нищо не свети нищо не изписва. Антифриза е сменян миналата година. Температуения датчик и буксата към него са сменяни преди 3 дена. Но проблема остава. При получаване на проблема слизам отварям капака перката върти, горен и долен маркуч на радиатора са еднакво врели,антифриза е на ниво. Само първия път когато ми направи проблема се беше покачило нивото и преля през клапана на капачката. От тогава си прави проблема но нивото не се вдига. Моля за помощ как да пткрия проблема и решение. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 При така обяснените симптоми става въпрос за гарнитура на главата. По-малкият проблем може да е капачката на радиатора. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 При къси растояния или равен път няма никакви проблеми. Загрява си колкото трябва и стрелката не мърда нагоре въобще. Но като и дойде повече зор и почва да прави мизерия. Вчера карах по магистралата посока витиня съа 160км.ч нарочно да видя дали ще дигне близо 5-6км си седеше нормална температурата и аз почнах да намалям и на 120кч някъде хоп изведнъж педала съм го натиснал почти до долу обаче няма мощност и гледам температурата над средата и отбих веднага. По какво да разбера дали е гарнитурата за смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Няма следи от масло във казанчето на антифриза. Нито имам бяла паста или пияна по щеката за маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 Когато се изкачва автомобила под наклон охладителната система е под напрежение. За това "надува" и прелива в казанчето на разширителния съд. Губи ли антифриз? Радиатора проверихте ли? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Антифриз не губи. Как да проверя радиатора?съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 Щом няма теч, значи няма спукани тръби или маркучи. Радиатора може да е запушен някъде и да грее колата. Отлагания от ръжда и мръсотия също могат да блокират потока на течност в системата. Ако не се окаже и това се отива на проверка на гарнитурата на главата от КОМПЕТЕНТЕН механик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Как да проверя дали радиатора е запушен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Мисля че щом и 2та маркуча долна и горна точка са еднакво врели значи би трябвало да циркулира водата през радиатора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 преди 4 минути, alex96 написа: Мисля че щом и 2та маркуча долна и горна точка са еднакво врели значи би трябвало да циркулира водата през радиатора ...но може да е запушен някъде радиатора (отвътре или отвън) и да не охлажда добре. При натоварване включват ли се перките? Термостат? Ако и това не е, е гарнитура - 100%. Имал съм точно такива проблеми преди години. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Ами перката като слезна при загряла кола и си работи върти здраво. Термостат утре предстой да го сменям. И дали да не източа антифриза и да промия радиатора хубаво. Въпреки че антифриза в казанчето е чист на сълза, няма боклуци няма масло в него няма утайка нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 Да. Виж също така, като изстине колата на сутринта и отвори капачката на радиатора и виж дали антифриза е до горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Сега се връщам от въпросната отсечка на която пробвам колата. Градусите навън са около 20 колата на 5та със мръсна газ няма никакви проблеми дори не вдигна и градус над 90. Странна работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2021 Admin Сподели Публикувано 11 август 2021 С тези тестове само се тормозиш излишно. Трябва да я натовариш под сериозен наклон например Витиня. Тогава пак ще почне да прави така. Така или иначе ще си покаже какво и е. Още е в ранна фаза и прави номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 11 август 2021 Автор Сподели Публикувано 11 август 2021 Аз точно на магистралата посока тунел Витиня я тествам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 август 2021 Admin Сподели Публикувано 12 август 2021 Ами то изредихме всички причини и датчиците мисля..... Остава да я наблюдаваш и да изключваш възможните причини. Дано не е гарнитура на главата, но и от нея да е не е драма, ако не е спукан блока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 12 август 2021 Автор Сподели Публикувано 12 август 2021 Колко горе долу излиза като сума ако е от главата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 август 2021 Admin Сподели Публикувано 13 август 2021 Зависи от много неща. Колко ще ти иска майстора за ремонт и какво точно ще сменяш. Задължително трябва нова гарнитура и да се "челоса" главата. Строго препоръчително е да смениш маркучите, антифриза.... и т.н. Водна помпа сменял ли си? На този модел не са скъпи, а правят проблеми.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex96 Публикувано 14 август 2021 Автор Сподели Публикувано 14 август 2021 Ами сменях преди около 45хил когато сменях и ангренажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.