Gena7aa Публикувано 6 август 2021 Сподели Публикувано 6 август 2021 Здравейте група имам следния проблем! Изкарва ми грешка P0089 блокирала дросова клапа. При работещ двигател на свободна скорост влиза в авариен режим, а при каране няма проблем върви без никакви проблеми от какво може да е! Ще съм много благодарен ако разбера от какво е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 август 2021 Сподели Публикувано 6 август 2021 (редакция) ....ако е тази грешка, няма нищо общо с дросела.....тази грешка означава че имате проблем в клапана за управление на горивното налягане в гор. рейка......самия клапан се намира на помпата за високо налягане.....вероятна причина може да е счупена пружина, задрал клапан и т.н.....може самия клапан да е ок, но да се нуждае от калибриране/обучение...... Редактирано 6 август 2021 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gena7aa Публикувано 6 август 2021 Автор Сподели Публикувано 6 август 2021 Компютъра показва регулатор смених е го и пак същото съмнявам се ще иска обучение датчика към помпара възможно ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gena7aa Публикувано 6 август 2021 Автор Сподели Публикувано 6 август 2021 Помпата* Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 август 2021 Сподели Публикувано 8 август 2021 На 8/6/2021 at 11:57 PM , Gena7aa написа: Компютъра показва регулатор смених е го и пак същото съмнявам се ще иска обучение датчика към помпара възможно ли е? .....нищо не разбрах....кое сте сменили??? И за кое се съмнявате ???Никъде не съм споменал датчик.....казах че може би ще трябва да се обучи/калибрира въпросния клапан.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gena7aa Публикувано 9 август 2021 Автор Сподели Публикувано 9 август 2021 Датчик няма как да се обучи това са глупости! Излезе EGRa че е проблема благодаря за обърнатото внимание всичко добро желая Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 август 2021 Сподели Публикувано 9 август 2021 Никъде не съм казал обучение на датчик,а на клапан..........ако е тази грешка Р0089 не може да е причината ЕГР-а ,защото той е от съвсем друга група.....очаквайте продължение на проблема...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 август 2021 Сподели Публикувано 12 август 2021 На 8/10/2021 at 7:15 PM , Miroslav написа: При смяна на регулатора на налягането на горивната помпа, задължително се прави калибриране на регулатора (или клапана както сте го нарекли). Дали проблема ще се реши, това не е на 100% ясно, но процедурата е ясна - смяна на регулатор - калибриране. ...това и аз казвам от самото начало ,ама на философи какво да се обяснява...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.