Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте група имам следния проблем! Изкарва ми грешка P0089 блокирала дросова клапа. 

При работещ двигател на свободна скорост влиза в авариен режим, а при каране няма проблем върви без никакви проблеми от какво може да е! 

Ще съм много благодарен ако разбера от какво е! 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....ако е тази грешка, няма нищо общо с дросела.....тази грешка означава че имате проблем в клапана за управление на горивното налягане в гор. рейка......самия клапан се намира на помпата за високо налягане.....вероятна причина може да е счупена пружина, задрал клапан и т.н.....може самия клапан да е ок, но да се нуждае от калибриране/обучение......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра показва регулатор смених е го и пак същото съмнявам се ще иска обучение датчика към помпара възможно ли е? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 8/6/2021 at 11:57 PM , Gena7aa написа:

Компютъра показва регулатор смених е го и пак същото съмнявам се ще иска обучение датчика към помпара възможно ли е? 

.....нищо не разбрах....кое сте сменили???

И за кое се съмнявате ???Никъде не съм споменал датчик.....казах че може би ще трябва да се обучи/калибрира въпросния клапан....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчик няма как да се обучи това са глупости! 

Излезе EGRa че е проблема благодаря за обърнатото внимание всичко добро желая 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казал обучение на датчик,а на клапан..........ако е тази грешка Р0089 не може да е причината ЕГР-а ,защото той е от съвсем друга група.....очаквайте продължение на проблема......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 8/10/2021 at 7:15 PM , Miroslav написа:

При смяна на регулатора на налягането на горивната помпа, задължително се прави калибриране на регулатора (или клапана както сте го нарекли). Дали проблема ще се реши, това не е на 100% ясно, но процедурата е ясна - смяна на регулатор - калибриране.

...това и аз казвам от самото начало ,ама на философи какво да се обяснява......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...