Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна ангренажен ремък Аутлендър 2


Препоръчано мнение

Здравейте,

Предстои ми смяна на анг. ремък на Аутлендър 2.2 (френския двигател).

Сменян е заедно с ролките преди 7 години (на около 75.000 км) заради проблем с водната помпа, но тогава вече е бил извънгаранционен и не е правен в оторизиран сервиз, т.е. не са влагани оригинални части. Сега е на 240 хиляди и по книга дават чак тогава да се смени заводски вложения (или след 10 години, което е дошло първо), та заради това изобщо се подсетих, иначе сигурно щях да си отпердаша още някоя година, ако не се беше скъсал дотогава.

В Ситроен/Пежо цената на комплект с всичко е 350 лева с ДДС - това разумно ли е, някой знае ли кои са производителите на компонентите в този "ОЕМ" комплект (дали ремъкът е Dayco?) и колко пари ориентировъчно би бил труда в големите градове? Трябва ли да се внимава за нещо по-особено при зацепването? Добре ли е на тези км. да се смени и ангренажната верига (още 100 лева в комплект с обтегач)? И дали е разумно да се смени едновременно и пистовият ремък или няма отношение (моят е сменян преди 2 години, май трябва да има още 1 живот?) 

Мерси!

Редактирано от Vladstone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагай нови ремъци,ролки и водна помпа и си брой от тук нататък едни 60 х км или 5 години.

Нищо особено няма при смяната,аз съм с Конти ремъци

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...