Vladstone Публикувано 23 юни 2021 Сподели Публикувано 23 юни 2021 (редакция) Здравейте, Предстои ми смяна на анг. ремък на Аутлендър 2.2 (френския двигател). Сменян е заедно с ролките преди 7 години (на около 75.000 км) заради проблем с водната помпа, но тогава вече е бил извънгаранционен и не е правен в оторизиран сервиз, т.е. не са влагани оригинални части. Сега е на 240 хиляди и по книга дават чак тогава да се смени заводски вложения (или след 10 години, което е дошло първо), та заради това изобщо се подсетих, иначе сигурно щях да си отпердаша още някоя година, ако не се беше скъсал дотогава. В Ситроен/Пежо цената на комплект с всичко е 350 лева с ДДС - това разумно ли е, някой знае ли кои са производителите на компонентите в този "ОЕМ" комплект (дали ремъкът е Dayco?) и колко пари ориентировъчно би бил труда в големите градове? Трябва ли да се внимава за нещо по-особено при зацепването? Добре ли е на тези км. да се смени и ангренажната верига (още 100 лева в комплект с обтегач)? И дали е разумно да се смени едновременно и пистовият ремък или няма отношение (моят е сменян преди 2 години, май трябва да има още 1 живот?) Мерси! Редактирано 23 юни 2021 от Vladstone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 24 юни 2021 Сподели Публикувано 24 юни 2021 (редакция) Слагай нови ремъци,ролки и водна помпа и си брой от тук нататък едни 60 х км или 5 години. Нищо особено няма при смяната,аз съм с Конти ремъци Редактирано 24 юни 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.