Премини към съдържание

Vladstone

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Vladstone's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Една Година
  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Днес светна тази лампа (след като няколко пъти в градско регенерацията не можа да завърши поради кратки разстояния, което се е случвало много пъти преди). Автомобилът е малко преди 190.000км, карам го от над 10 години, Eolys е доливана веднъж на 80к километра (тогава е правена и принудителна регенерация), но друго по тази система оттогава не е пипано, само съм наливам на всеки 40.000км Unik+ (вече 4 пъти, последно есента). Покарах 40-50 километра извънградско във високите обороти, но регенерация така и не се случи, а лапмпата си свети. Каква е процедурата сега - принудителна регенерация + нулиране на четирите брояча и чистене на грешките? Чета, че DPF се сменя на 180к по книга, но реално често вътре всичко било ОК... пък и надали нормален човек ще даде тези пари... Има ли смисъл от разни други добавки за DPF?
  2. Значи преди смяната описаният горе проблем си го имаше, но не му обръщах чак такова внимание (карах предимно извънградско Бургас - Ямбол - Бургас и там не се усещаше кой знае колко). Като започна пандемията ми се промени работния ритъм и вече бях доста повече в града. Тогава започнах да го усещам и да ме дразни повече, но реално инициативата да сменя съединителя дойде след като тръгна да приплъзва скоро след това. Мислех си, че като го сменя ще се оправи и другото, защото бях убеден, че и то като приплъзването е от съединителя, но уви - нямаше промяна. Иначе самото феродо беше износено до метал, а механиците ме посъветваха ако имам възможност да взимам направо и маховик (малко като смяна на водната помпа заедно с ремъка) и така и направих. След смяната обърнах внимание в сервиза, че пак прави същото, но те казаха да покарам известно време докато се напаснат частите (имаше и вибрация, която се оказа резонанс от една неукрепена тръба на интеркулера - вече изчезна).
  3. Всъщност съединителят си беше заминал тотално и окончателно, така че смисъл имаше - аз отидох с този проблем горе и с по-издайническият, предполагащ смяна - приплъзване...
  4. Когато сменяха съединителя бях помолил да ги проверят, но не са го били отбелязали/запомнили и не е свършено... но уж не им било направило впечатление да има проблем, ама така ми бяха казали други и за старата кола преди години, а като все пак ги сменихме си бяха скъсани и изсъхнали колкото искаш... (там, обаче, проблемът беше осезаеми вибрации, а такива тук по-скоро липсват). Правилно ли съм запомнил, че са 4 тампоните (на кръст) на френския дизел и дали има още такива зад скоростната кутия/съединителя?
  5. Здравейте, Мин. есен смених пълен комплект съединител (беше си заминал), маховик (превантивно) и помпа, но един проблем продължи да ме тормози - при смяна на предавки съединителят зацепва с глух удар (туп) и хич не плавно (колата се лашва леко напред-назад) - все едно феродото се удря в диска като при някой новобранец на шофьорски курс. Особено отчетливо е при ниски скорости и шофиране в града - тръгване по светофари, на полу-съединител и т.н. Независимо колко плавно се опитвам да зацепвам и сменям предавки си е все същото - едва ли не се усеща като нарочно да отпускам по-рязко педала на амбреажа в края на хода му, а това не е така. При по-високи скорости (над 70, да кажем) вече почти не се усеща. Подобни симптоми има и при напълно зацепен съединител, когато по-рязко отпусна или натисна педала на газта в по-ниските предавки (1, 2, 3). Пак повтарям - проблемът си го имаше и преди, и след смяната на съединителя, без разлика. Тъй като на две места ми казаха, че това било нормално и да съм карал по-внимателно, реших да проверя дали не съм аз лудият и тази събота правих тест-драйв на сходен Аутлендър от една автокъща в Ямбол и както и си мислих - там нямаше такъв проблем. Сега се чудя дали са тампони, жила или нещо друго неукрепено по веригата (при положение, че съединителят/маховикът вече сме го изключили като вариант, както и моите шофьорски умения)...
  6. Здравейте, Предстои ми смяна на анг. ремък на Аутлендър 2.2 (френския двигател). Сменян е заедно с ролките преди 7 години (на около 75.000 км) заради проблем с водната помпа, но тогава вече е бил извънгаранционен и не е правен в оторизиран сервиз, т.е. не са влагани оригинални части. Сега е на 240 хиляди и по книга дават чак тогава да се смени заводски вложения (или след 10 години, което е дошло първо), та заради това изобщо се подсетих, иначе сигурно щях да си отпердаша още някоя година, ако не се беше скъсал дотогава. В Ситроен/Пежо цената на комплект с всичко е 350 лева с ДДС - това разумно ли е, някой знае ли кои са производителите на компонентите в този "ОЕМ" комплект (дали ремъкът е Dayco?) и колко пари ориентировъчно би бил труда в големите градове? Трябва ли да се внимава за нещо по-особено при зацепването? Добре ли е на тези км. да се смени и ангренажната верига (още 100 лева в комплект с обтегач)? И дали е разумно да се смени едновременно и пистовият ремък или няма отношение (моят е сменян преди 2 години, май трябва да има още 1 живот?) Мерси!
  7. Днес сутринта погледнах пак течността и на студено (не знам дали има значение) стои 2 пръста над MAX, почти до капачката... обадих се в сервиза и казаха, че обезвъздушаването се прави с машина и нямало накъде повече, а за високото ниво - нищо. Утре имам час да я погледнат. Иначе шумовете по-скоро са резонанс то вибрация на нещо сякаш недобре сглобено обратно (звучи като ламарина), то е ясно, че вибрации винаги ще има, но все ми се струва, че тампоните вече не ги обират много... :/
  8. Колеги, Не исках да започвам нова дискусия, тъй като въпросът ми е по темата. Карам също Аутлендер с френския мотор, 6 ръчни скорости. Преди 2 седмици смених съединител и маховик в Ситроен Бургас, всички части оригинални, тъй като отдавна ми правеше номера, приплъзваше, педалът отделяше почти най-горе и явно беше дошло време за смяна (колата е на 220 хиляди км.) След смяната две неща ми направиха впечатление - педалът на съединителя захапва почти от пода (точно обратното от преди смяната) и на 1-а скорост при ускорение и зацепване около 1500 оборота има кратка, но ясна вибрация горе-долу идваща от линията под радиото, която преди изобщо отсъстваше... Върнах джипа обратно в сервиза да го проверят и ми казаха, че това било нормално за нов съединител и че трябва да мине малко време плоскостите да се напаснат и т.н., след което всичко щяло да е ОК. Принципно бих повярвал, все пак имат повече опит с такива смени и коментарите след това, но не сменям съединител на кола за пръв път и никога не съм имал вибрация или толкова ниско отделящ педал след такава... Същевременно гаранцията на труд и части си тече и ме притесняват тези проблеми... Бях помолил приемчика да запише да проверят при разглобена кола всички тампони - на двигател, трансмисия и т.н., но не го е отбелязал и за жалост не е направено. Възможно ли е вибрацията да е от лош тампон сред цитираните, който след цялото това сваляне на предницата съвсем да е сдал багажа и може ли да се провери това без да се разглабя всичко наново? Хидравличната течност по документи е сменена (a по скалата е малко под MAX) и според "механиците" в сервиза са я обезвъздушили. Само дето аз четох, че единият цилиндър (не помня кой от двата) на тези коли си иска повечко играчка, за да се обезвъздуши напълно. Може ли това да е причина за ниското отделяне или наистина иска време за "напасване"? Ако самият педал се регулира като ход това би ли повлияло колко ниско или високо отделя? Тези които вече са сменили - наблюдавали ли сте подобен феномен и оправил ли се е с времето? Благодарности и поздрави, Владислав
×
×
  • Създаване...