Колеги, Не исках да започвам нова дискусия, тъй като въпросът ми е по темата. Карам също Аутлендер с френския мотор, 6 ръчни скорости. Преди 2 седмици смених съединител и маховик в Ситроен Бургас, всички части оригинални, тъй като отдавна ми правеше номера, приплъзваше, педалът отделяше почти най-горе и явно беше дошло време за смяна (колата е на 220 хиляди км.) След смяната две неща ми направиха впечатление - педалът на съединителя захапва почти от пода (точно обратното от преди смяната) и на 1-а скорост при ускорение и зацепване около 1500 оборота има кратка, но ясна вибрация горе-долу идваща от линията под радиото, която преди изобщо отсъстваше... Върнах джипа обратно в сервиза да го проверят и ми казаха, че това било нормално за нов съединител и че трябва да мине малко време плоскостите да се напаснат и т.н., след което всичко щяло да е ОК. Принципно бих повярвал, все пак имат повече опит с такива смени и коментарите след това, но не сменям съединител на кола за пръв път и никога не съм имал вибрация или толкова ниско отделящ педал след такава... Същевременно гаранцията на труд и части си тече и ме притесняват тези проблеми... Бях помолил приемчика да запише да проверят при разглобена кола всички тампони - на двигател, трансмисия и т.н., но не го е отбелязал и за жалост не е направено. Възможно ли е вибрацията да е от лош тампон сред цитираните, който след цялото това сваляне на предницата съвсем да е сдал багажа и може ли да се провери това без да се разглабя всичко наново? Хидравличната течност по документи е сменена (a по скалата е малко под MAX) и според "механиците" в сервиза са я обезвъздушили. Само дето аз четох, че единият цилиндър (не помня кой от двата) на тези коли си иска повечко играчка, за да се обезвъздуши напълно. Може ли това да е причина за ниското отделяне или наистина иска време за "напасване"? Ако самият педал се регулира като ход това би ли повлияло колко ниско или високо отделя? Тези които вече са сменили - наблюдавали ли сте подобен феномен и оправил ли се е с времето? Благодарности и поздрави, Владислав