Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

нов съм във форума, но смятам да закупя Padjero

2 2.5 116hp 2005г.Днес ходих да го гледам, състоянието е добрп за годините,но моторчето за блокажа на задния деференциал се чува, че работи,но не иска да заключи.

Ако може малко повече информация за самия мотор и модела, слабите му страни. Препоръчайте ми сайт, в който мога да проверя джипа по рама?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

нов съм във форума, но смятам да закупя Padjero

2 2.5 116hp 2005г.Днес ходих да го гледам, състоянието е добрп за годините,но моторчето за блокажа на задния деференциал се чува, че работи,но не иска да заключи.

Ако може малко повече информация за самия мотор и модела, слабите му страни. Препоръчайте ми сайт, в който мога да проверя джипа по рама?

....щом се чува че работи, най вероятно е вакуум маркучето или по лошия случай е муфата вътре в дифа да е блокирала.....

Този мотор е склонен да прегрява ,няма добро охлаждане, освен това има фабричен дефект в блока, спуква се отливката на първата пета на тунела на блока ....това разбира се няма как да се види , освен да разглобите мотора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....щом се чува че работи, най вероятно е вакуум маркучето или по лошия случай е муфата вътре в дифа да е блокирала.....

Този мотор е склонен да прегрява ,няма добро охлаждане, освен това има фабричен дефект в блока, спуква се отливката на първата пета на тунела на блока ....това разбира се няма как да се види , освен да разглобите мотора....

 

Благодаря за отговора. Как може да се предотврати прегряването? Какво може да се направи, за да предупреждава,освен фабричния индикатор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Как може да се предотврати прегряването? Какво може да се направи, за да предупреждава,освен фабричния индикатор?

....почти нищо, на първо време свалете термостата, водната помпа,откачете маркучите на парното ,които са до гор. филтър, развийте пробката на блока за източване на антифриза,свалете радиатора и..........

1. промийте радиатора ...

2. промийте мотора /блока като вкарате от отворите които ще получите след свалянето на водната помпа ,маркучите и термостата със силна струя вода, ако има утайки и кал , ще трябва поне 2 пъти да повторите

3. сглобете всичко след като промиете и сипете добавка за промивка на водни системи , тя се кара известно време ( около 300 км. ) и после се източва като разкачите маркучите от блока ,махнете термостата отново , но без водната помпа ( защото е трудно да се свали ,тъй като се разкача агр. ремък ) и промиййте отново с вода .Това нещо може да се направи и с оцет и сода бикарбонат....

4. покарайте автомобила отново и следете нивото на антифриза ,както и дали е мръсен , ако отново стане мръсен , повторете точка 1,2,3......

5. провере вискосъединителя дали рботи коректно,той на студено трябва да се върти лесно,перката да се върти с минимално усиллие около оста си, когато загрее, тогава перката трябва да се върти доста трудно на ръка ....ако не е така, сменете виското.

6. Монтирайте електрическа перка от нещо друго отпред на радиатора (м/у радиатора и решетката )като си сложете ел. реле за управление на перката ,а релето да се управлява от електроника която ползва сигнал от датчика за темп. на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...