Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Затягане гайките на биелните лагери


Препоръчано мнение

Колега, предполагам това е 6 болтовия двигател, нали? Ако е, там гайките на биелните пети се затягат директно на 51 Нютонметра.

 

Ако случайно двигателя е 7 болтовия, там процедурата е друга, понеже се използват болтове, които в процес на затягане се 'изпъват'. В такъв случай резбите на болтовете се намазват с малко масло (както и гайката), затягат се първо на 20 Нютонметра, след това ги бележиш и затягаш допълнително между 90-100 градуса. Ако вече болтовете са използвани веднъж, трябва да се проверят за износване или прекалено разпъване, и следователно да се заменят с нови.

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...