Даниел Цветков Публикувано 29 октомври 2019 Сподели Публикувано 29 октомври 2019 Лятото махнаха ДПФа и направиха чип на колата.След това започна да върти вентилаторите на мотора без да е загряла колата или да е вкл.климатика.Четоха я -нищо,но сега днес пак започна да го прави,паля,тръгвам и след малко ги завърта и така докато не я изгася.Колата си загрява нормално поне по табло,но не виждам да е завряла чак за вентилатори,а и времето сега е хладно.Не се включва подгрева на огледалата и задно стъкло в тази ситуация,защото си мислех първо да не се мъчи да прави регенерации от некачествен софтуер,пушеци също няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MIMO74 Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Колега намери ли проблема? Аз я взех с премахнат ДПФ, не светеха никакви лампи, но от време на време започна да включва перките на радиатора, въпреки, че не е загряла и да включва подгрева на огледалата, явно си правеше регенарация. Вчера обаче започна да включва перките без да включва подгрева (огледалата не се затоплят), като впоследствие светна и чека. като почне да включва перките реално няма промяна в поведението, дърпа и върви нормално, струва ми се само, че си променя звука. Предполагам е от кофти софтуер, ще ходя в понеделник при човек, който ми препоръчаха, че се занимава със софтуерни проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Ами уж.Четоха я и излезе че въпреки махнат софтуерно и физически ФАП или ДПФ,все едно и също е,може би от позапушено крайно гърне отчита налягане от гърнето на ДПФа и се мъчи да прави регенерация.Проблема се отстранява като откачиш едно маркуче в предната част на гърнето на ДПФа което мери налягането в него.Оставяш я свободно към атмосферата тръбичката дето отива нагоре към мотора за клапана на ДПФа ,а затапваш маркучето с болт към гърнето да не духа от изгорелите газове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 април 2020 Автор Сподели Публикувано 22 април 2020 Такааа, и с откачено и затапено маркуче на диференциалния датчик на ДПФа пак започна да върти вентилаторите като загрее нормално.Но като я изгася и запаля отново не ги върти веднага,а ако е загрял мотора би трябвало веднага да ги врътне си мисля,а тя ги вкл. пак след малко каране.Четоха я и нищо.Някой нещо с идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.