netbull Публикувано 10 юли 2019 Сподели Публикувано 10 юли 2019 Привет, между бензин 2.0 4AWD CVT и 2.2 4WD /незнам какъв точно автоматик е/ какво бихте ме посъветвали? Колата ще се кара предимно градско и се опитах да на меря информация, за съжаление без успех на следните въпроси:бензиновият агрегат търпи ли газовоако може да се сложи газово, то течна фаза може ликаква е разликата между кутиите и коя е по-надежднана дизела DPF-a проблемен ли е и евентуално след какъв пробег. Под "проблемен" може би тъй като ще се кара предимно градско т.е. къси разстояния най-вероятно няма да може да си извършва регенерирането и от там проблеми.. Моля, който е запознат за коментар/съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 10 юли 2019 Сподели Публикувано 10 юли 2019 Градско,селско редовен ли е ДПФа ще си прави регенерациите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netbull Публикувано 10 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2019 А на какъв пробег стават “нередовни” знае ли се /ясно, че зависи, но ориентировъчно/? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 10 юли 2019 Сподели Публикувано 10 юли 2019 DPF a ще е проблем. Моя АSX го взех на 99 хил.и вече беше правил мизерия, но го разбрах късно. Засега съм минал 7 хил.и не съм имал проблеми, но съм постоянно на тръни. Трябва да усетиш кога влиза в регенерация и 15 мин.на 3000 об.оправят нещата. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 11 юли 2019 Сподели Публикувано 11 юли 2019 Моята я карам на 90% градско и ми прави регенерации през около 700км,а колата е на 170 000км.Когато прави регенерация си пуска вентилатора на мотора,топли огледалата и задното стъкло-около 15 минути е.Но все пак съм Пежо мотора.Хубавото е ,че не ми пълни с нафта маслото в мотора при прекъсната регенерация.При третата генерация 2.2 мотора вече е на Митсубиши и не знам там как стоят нещата с регенерациите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netbull Публикувано 11 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2019 Благодаря за информацията, значи DPF-а мога да го отпиша като проблем на този етап, защото и двата екземляра за под 60,000 км А някаква информация за моторите примерно бензина какъв разход дава, става ли на газ и ако да, то течна фаза ОК ли еДо колкото разбрах кутията на дизела е обикновенна /каквото и да означава това/ и би ми била полезна информация коя е по-надеждна CVT или тази "обикновенната".. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 11 юли 2019 Сподели Публикувано 11 юли 2019 (редакция) За разхода може да видиш от тук нещо приблизително, https://bg.autodata24.com/mitsubishi/listиначе най меродавно е да кажат хора имащи такива коли Редактирано 11 юли 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dnbakalov Публикувано 18 юли 2019 Сподели Публикувано 18 юли 2019 Здравей!Притежавам Outlander 2.0 4WD бензин CVT.Навъртял съм й около 10 000км.Когато я карам между 90-110 км гори 7/100.При по високи скорости по голям разход,но не е минавала 8,5/100.На година навъртаме средно около 10 000км.Това беше причината да се спрем на бензин.Относно дизеловите - доколкото знам покупката им е опрвдана при 15 000км на година. - автом. кутии са хидротрасформаторни./ по-добър вариант,ако теглиш често каравана/ - бях попадал на писаници за дефекти в електронния блок за управление на кутията/ непроверена достатъчно от мен информация/Дано съм ти бил полезен при избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.