Премини към съдържание

Галант 2.0 133 коня проблем с палене


Препоръчано мнение

здравейте колеги, нов съм във форума, опитах да намеря подобни теми и да чета , но не намирам точно същите симптоми като при моя Галант, а те са следните:

-понякога колата не иска да запали -върти припалва и след няколко секунди гасне рязко , има бензин в изобилие, сменени са свещите с чисто нови по спецификация, колата е нов внос от Германия с газово монтирано там ако има някакво значение. Изкара грешка Р0340 датчик разпределителен вал, подменихме го с чисто нов но ефект няма никакъв. При няколко опита за палене колата заработва все едно нищо не е било до следващото гасене и пак се започва мъките , без значение дали с нейния си датчик или с новия.

- понякога върти и дори не припалва грешката е все същата датчик разпределителен вал. Закарах я на еладжия каза че още на изхода на самия датчик няма импулс на средния кабел мисля че беше ,захранването на др 2 кабела го има. Малко по късно като запали колата след няколко неуспешни опита и си работи все едно нищо не е било има си импулс и работи и с двата датчика (стария и новия) еднакво

- когато колата припалва и гасне само оборотомера работи адекватно, а като си запали вече както трябва оборотомера само се клатушка до 1000 оборота и при подаване на газ вместо нагоре слиза надолу към 0-та

 

Замерени са всички кабели по инсталацията на мотора няма прекъснат кабел, датчика на коляновия вал го замериха на буксата която се вижда изведена извън мотора и казаха че работи има си напрежение и импулс. Отворихме дебитомера намерихме 2 скъсани спойки запоени са вече подобрение няма , грешка дебитомер дава само когато го разкачим и пробваме да запалим без него , при разкачен дебитомер пак така се държи колата както и с неразкачен пали си когато тя иска. Някой някакви идеи какво да търсим и къде?

Редактирано от shener84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

оказа се наистина датчик разпределителн вал , когато загрее нещо се сбъгясва датчика, пробвах с 2 чисто нови заместители с тях не пали , от моргите изкупих всички датчици еднакви на външен вид но с различни номера и с тях същата работа , свалих от приятел работещ датчик със същия номер, а на неговата кола сложих моя за проба и така моите проблеми изчезнаха и се появиха същите при него и така стигнах до извода че трябва да е със съшия партиден номер датчика за да изчезнат проблемите напълно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...