Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Кабели, бобини, свещи... Проблем с придърпване.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. 4g18 комби е колата 1.6 98кс с газово Ланди /имаше заводско но го смених/. Проблемът е следният. Миналата година в края на лятото не си спомням кога точно май края на август заминаха кабели и бобини. Не знам кое точно е било проблемът, защото ме остави в Царево, а там няма елкон и не можах да направя диагностика и смених всичко. В момента сме началото на лятото и за няколко месеца същата история. Утре съм на елкон. Препоръчайте ми читави бобини и кабели и от къде да ги купя. В момента съм с магнет марели по 60 кинта едната и кабели НГК по 80 кинта парчето, оригиналните бяха денсо. Намирам денсо по 90лв едната и по 200лв едната. Ясно е че има уловка някъде. Насочете ме кое е по-резонно оригинални от мицубиши или гледам има някакви по 20лв на спарк не знам колко стават. Примерно по-евтини и да ги сменям със всяка смяна на маслото ли не знам. Или по-скъпи ама поне 5г да изкарат. Ако трябва по морги да търся. Дайте ми съвет, защото ми писна от тези глупости. Ясно ми е, че са консуматив, затова питам кое е по-резонно по-честа смяна с евтини или по-скъпи. И дали има как да се разбере дали проблемът идва от некачествени части или просто колата има някакъв проблем с инсталацията. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги. Пак драма. Описвам хронологично. За първи път светна чека по пътя за Варна и след няколко км почна леко да придърпва, изфорсирах я няколко пъти и се оправи. Прибрах се, минаха няколк одена давам контакт чека не свети усмихнах се, паля си всичко точно, карах няколко км, пуснах климатика, светна чека и след още няколко км колата беше на 3 цилиндъра. От там на диагностика. Отидох, всичко й се оправи, всичко й работи абе не е същата кола. Човека гледа всичко по запалването вика няма проблем карай. Карам и след няколко км пак чек пак 3 цилиндъра не държи обороти на празен ходм пак на диагностика. Записва грешката все на 4ти цилиндър. Изключихме ЕГР клапана. Оправи се карах около 200км и пак драми пак диагностики пак 4ти цилиндър, вече караше само на 3 цилиндъра. Сменихме кабели бобини и свещи. Вчера отивам да я вземам работи перфектно няколко минути и после пак тресе и пак 3 цилиндъра и грешка на 4ти. Дайте идеи как да подходим, че ми писна вече от тази кола. Проблемът го прави и на бензин и на газ.

Забравих да вметна, че се форсира сама и в движение по надолнище примерно като изключа от скорост оборотите играят понякога с тресенето на колата, после се нормализират, после падат на около 5-600 и пак се изфорсирва сама. Стъпковото е чистено на предната смяна на маслото. Като му махнем буксата нищо не се променя.

Редактирано от Lancer05
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сервоусилвателя на спирачките взема вакуум от 4 ти цилиндър да не ти прави той проблем.Доколкото знам бобината подава искра на два цилиндъра едновременно,така че проблема не е в запалването.Друго което може да бъде е проблем в ел.връзките на бензиновата към газовата дюза на цилиндърa, или проблем в газовият компютър.Като най тежка диагноза,може да се окаже изтърващ хидравличен повдигач,и някой клапан не се отваря.

Редактирано от ivail3o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...