Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer05

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    БъСъ

Lancer05's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. Пак драма. Описвам хронологично. За първи път светна чека по пътя за Варна и след няколко км почна леко да придърпва, изфорсирах я няколко пъти и се оправи. Прибрах се, минаха няколк одена давам контакт чека не свети усмихнах се, паля си всичко точно, карах няколко км, пуснах климатика, светна чека и след още няколко км колата беше на 3 цилиндъра. От там на диагностика. Отидох, всичко й се оправи, всичко й работи абе не е същата кола. Човека гледа всичко по запалването вика няма проблем карай. Карам и след няколко км пак чек пак 3 цилиндъра не държи обороти на празен ходм пак на диагностика. Записва грешката все на 4ти цилиндър. Изключихме ЕГР клапана. Оправи се карах около 200км и пак драми пак диагностики пак 4ти цилиндър, вече караше само на 3 цилиндъра. Сменихме кабели бобини и свещи. Вчера отивам да я вземам работи перфектно няколко минути и после пак тресе и пак 3 цилиндъра и грешка на 4ти. Дайте идеи как да подходим, че ми писна вече от тази кола. Проблемът го прави и на бензин и на газ. Забравих да вметна, че се форсира сама и в движение по надолнище примерно като изключа от скорост оборотите играят понякога с тресенето на колата, после се нормализират, после падат на около 5-600 и пак се изфорсирва сама. Стъпковото е чистено на предната смяна на маслото. Като му махнем буксата нищо не се променя.
  2. Оказа се ЕРГ клапан. Някакви идеи за решаване на проблема?
  3. Здравейте колеги. 4g18 комби е колата 1.6 98кс с газово Ланди /имаше заводско но го смених/. Проблемът е следният. Миналата година в края на лятото не си спомням кога точно май края на август заминаха кабели и бобини. Не знам кое точно е било проблемът, защото ме остави в Царево, а там няма елкон и не можах да направя диагностика и смених всичко. В момента сме началото на лятото и за няколко месеца същата история. Утре съм на елкон. Препоръчайте ми читави бобини и кабели и от къде да ги купя. В момента съм с магнет марели по 60 кинта едната и кабели НГК по 80 кинта парчето, оригиналните бяха денсо. Намирам денсо по 90лв едната и по 200лв едната. Ясно е че има уловка някъде. Насочете ме кое е по-резонно оригинални от мицубиши или гледам има някакви по 20лв на спарк не знам колко стават. Примерно по-евтини и да ги сменям със всяка смяна на маслото ли не знам. Или по-скъпи ама поне 5г да изкарат. Ако трябва по морги да търся. Дайте ми съвет, защото ми писна от тези глупости. Ясно ми е, че са консуматив, затова питам кое е по-резонно по-честа смяна с евтини или по-скъпи. И дали има как да се разбере дали проблемът идва от некачествени части или просто колата има някакъв проблем с инсталацията. Благодаря предварително.
  4. Благодаря ви колеги за отговорите. Аз имам още малко детайли да пипна по колата и ще е напълно както ми харесва.
  5. Благодаря, колега, за по-изчерпателен отговор за маслата не съм се и надявал! Ориентирах се към една синтетика CASTROL EDGE 5W-30 A3/B4, да видим по колко ще го намеря. На другите въпроси някой да има отговори? Двигателят ми видях, че е 4g18, но няма как да си редактирам тъпия въпрос, просто големият талон не беше при мен като го зададох
  6. Здравейте колеги, от днес съм горд собственик на Лансер 1.6, 98кс, 2005г. с газово БРЦ слагано в Италия. Идвам от Хонда форума и след като ме изнудиха да ми купят хондата накрая се съгласих и се метнах на Лансерчето. Аз май съм от малкото, които съм карал винаги комбита и търся само такъв автомобил, малкия данък задължително. Колицата много ме радва, само багажника й е някакси по-плитък от на хондата, но се надявам да ми свърши работа. Та въпросите: - с какво масло е препоръчително да се кара тази кола, намерих някакви стикери на Кастрол, но не пише дали е 5/40 или 10/40, хондата я карах на 10/40 полусинтетика, спомням си, че имаше някаква препоръка в зависимост от възрастта на колата. - каква генерация е моят двигател? Японската сглобка ли е и какви са свещите за него /по каталог, без да се има предвид газта/? Колекторите са метални ако това има значение, отдолу на двигателя има кора, а отгоре нямам разпънка /не знам дали не е махната заради газовото/. А и какви са хлабините на клапаните, които се препоръчват /по каталог, без да се взема предвид, че е на газ/. - като дам на контакт, преди да запаля, сякаш чека ми гасне по-бавно от на хондата, това нормално ли е? По принцип чакам да угасне и тогава паля. А също свети маслото, акумулатора и ръчната /една удивителна в кръгче, предполагам, че е това/ и SRS, която гасне с чека, но някакси бавно, не знам как е при вас и дали е нормално... Като запаля нищо не свети. - като пусна съединителя на място на 1ва гасне, не съм усетил проблем по баирите, поне засега с ускорението, но ми се струва, че съвсем малко сякаш ми играе под краката не знам как да го опиша и като сменям скоростите сякаш малко ама съвсем малко 2ра и 3та се вадят трудно. Т.е. нямам проблем да ги вкарвам, а да ги извадя просто съвсем лекичко сякаш запъват, но може и да е, защото не съм й свикнал на колата. - какъв разхода на газ да очаквам горе-долу, ясно ми е, че е относително, но все пак смятам, че трябва да е под 10 смесено. На хондата ми даваше около 8 смесено, надявам се и тук да е така. - този двигател с МАФ или с МАП сензор е? - ключът като го завъртя малко запъва докато се върне на лок оф позицията. Преди време и хондата го имаше този проблем и го пръснах с нещо и се оправи, но не помня какво беше. Някой ако има идея да сподели, но мисля, че не беше вълшебното ВД40 - стрелката за температурата по средата ли трябва да стои при загрял двигател? - и не на последно място щъкам яко из Европата примерно около 12-15-20ч без да гася колата само като зареждам и минавам митници, тази кола става ли за такива преходи? Надявам се да не ми се смеете много на въпросите, благодаря предварително на всички отзовали се.
×
×
  • Създаване...