Премини към съдържание

Проблем с Паджеро 2


Препоръчано мнение

Здравейте,

Притежавам Паджеро 2.8 тди, от известно време забелязах, че започна да харчи много масло - 1.3л на 1000 км. Закарах го при майстор - пипа някакво лостче на турбото - каза , че няма луфт. Иначе върви , гори малко 10-11 л НА 100 КМ. Някакъв съвет- ще съм благодарен.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега загледай дали и какъв цвят припушва.Прегледай за течове.При мен леко прикапваше от маркуча след турбото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега загледай дали и какъв цвят припушва.Прегледай за течове.При мен леко прикапваше от маркуча след турбото.

благодаря , няма течове , отвориха маркуча към интерколера и с пръста бръкна майстора - имаше масло , но каза ,че всички имат. Иначе припушва в началото малко черен дим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря , няма течове , отвориха маркуча към интерколера и с пръста бръкна майстора - имаше масло , но каза ,че всички имат. Иначе припушва в началото малко черен дим.

А въздушния филтър как е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Притежавам Паджеро 2.8 тди, от известно време забелязах, че започна да харчи много масло - 1.3л на 1000 км. Закарах го при майстор - пипа някакво лостче на турбото - каза , че няма луфт. Иначе върви , гори малко 10-11 л НА 100 КМ. Някакъв съвет- ще съм благодарен.

....влиза ти масло в нафтата през семеринга на помпата .....откачи маркуча, който свързва гор. филтър с помпата.....после натизни подкачващата помпичка на гор. филтър отгоре и виж с какъв цвят е нафтата ,която идва от резервоара, ако е черна, значи е ясна работата.....също така, това се установява ,ако сутрин при студен мотор запалите мотора,той ще запали от 4-ърт оборот ,но като поработи 1 мин и гасне, при повторно палене трябва да въртите много мотора на стартер за да запали, и така докато загрее мотора, после няма да имате никакви проблеми с паленето .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря за съвета колега , прочетох го след като установихме причината. След доста консултации с различни майстори се разбра- на капака на двигателя , от вътрешна страна имало някакъв затворен с херметично капаче клапан ли , филтър ли не знам. Сменихме капака с друг от моргата и маслото което изхвърляше през

отдушника към въздушния филтър и турбото спря. А иначе бях сложил отрязано шише от кокакола и за 10 км. изхвърляше 100 г. Сега спря да го изхвърля маслото. Припушва от ауспуха черен дим , но вече не знам - един вика- нафтата е , друг майстор вика - гумички на клапани. Мотора е на 180000 км. Не е прегряван никога , върви без разлика от преди 10 год. А иначе - пали от четвърт , но не гасне . Топъл , студен - чакмак е .

Редактирано от huntar22
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...