Премини към съдържание

Check engine свети 1999 автомат


RozN

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Карам Галант 1999г. 136к.с., 2000 кубика, бензин/газ, автоматик, комби.

 

От около година и половина насам лампичката на двигателя свети. В началото светеше, след това угасваше, без видими проблеми по работата на двигателя. Водих я на диагностика и я спираха, оправяха някой кабел с контактен спрей, но проблемът след време се проявяваше отново. Периодът, в който лампичката престоява светната се увеличаваше с всеки изминал месец, докато не започнаха видимите проблеми. Двигателят започна да прекъсва, в началото по-слабо, но се увеличаваше с времето. На предното ходене на сервиз смених двете бобини (без кабелите) и свещите. Проблемът моментно се оправи - като пак имаше много леки прекъсвания, но наскоро докато пътувах се чу изпукване и започна много остро прекъсване на двигателя както на бензин, така и на газ, като на бензин поне можеше да се кара. Спрях и радиаторът беше мокър отгоре. След като я закарах отново на сервиз, стана ясно, че радяторът е изгърмял и ще се наложи смяна. Прекъсването на двигателя може да се усети най-рязко при тръгване независимо дали колата е загряла или не и при по-рязко настъпване на педала при изпреварване - т.е. едвам тръгвам и едвам изпреварвам. На газ изобщо не може да потегли безопасно, само прекъсва, а на безнзин започва да прекъсва (насечено връсква горивото) и в след около 2-3 секунди все едно се отпушва и тръгва да кара нормално. В момента е в друг сервиз, където изчистиха дросела, пробваха с изключване на сонди, като без първата работи малко по-добре, но пак това не е решение на проблема, минавала е през диагностика, но не могат да докажат от кой компонент може да бъде това.

 

Не съм сигурен дали лампичката започна да свети преди или след като колата да започна да вдига температура повече от нормалното при наклон нагоре и в задръстване, което също се случи преди около година и половина. Не откриха защо е тръгвала да прегрява, но спрях да карам в задръствания и не е вдигала чак толкова температура в града, но лятото на Витиня по баирите със сигурност стрелката се качва и доближава червения сектор. Не съм сигурен дали провериха за катализатора, ако проблемът идва оттам, но утре ще питам.

 

Ако има някой, който е имал подобен проблем ще се радвам да сподели някакъв опит. Допълнително утре ще се свържа със сервиза на Пламен и да я карам при него ако имат време.

 

В обобщение ще кажа, че съм сменил масла, филтри, бобини, свещи, ангренаж, ремаци, ролки, водна помпа, стартер, накладки, дискове (отпред и отзад), апарати на спирачната система, та колата почти цялата е сменена (образно казано) и не мога и да си помисля да я продавам или захвърлям на този етап.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...