stili4a Публикувано 9 октомври 2018 Сподели Публикувано 9 октомври 2018 Здравейте. Колтът е 1.3, 1998 г. Днес направих технически преглед, след което заредих гориво. Запалвайки двигателя, след зареждането, оборотите се вдигнаха до 2000 и така и останаха, а след потеглянето оборотомерът спря да работи, но съдейки по шума оборотите не паднаха. Закарах я до вкъщи и загасих двигателя и това беше...не запали пак. Контролните лампи на таблото светят, но при завъртане на ключа се чува само цъкане и всичко изгасва. Преди около 2 години ми се случи нещо подобно и се оказа комутатор. Имате ли и други предположения каква може да е диагнозата?П.С. Автомобилът не беше каран около 4 месеца, но ме съмнява проблемът да е в акумулатора.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 октомври 2018 Сподели Публикувано 9 октомври 2018 Датчик колянов вал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2018 Сподели Публикувано 9 октомври 2018 Здравейте. Колтът е 1.3, 1998 г. Днес направих технически преглед, след което заредих гориво. Запалвайки двигателя, след зареждането, оборотите се вдигнаха до 2000 и така и останаха, а след потеглянето оборотомерът спря да работи, но съдейки по шума оборотите не паднаха. Закарах я до вкъщи и загасих двигателя и това беше...не запали пак. Контролните лампи на таблото светят, но при завъртане на ключа се чува само цъкане и всичко изгасва. Преди около 2 години ми се случи нещо подобно и се оказа комутатор. Имате ли и други предположения каква може да е диагнозата?П.С. Автомобилът не беше каран около 4 месеца, но ме съмнява проблемът да е в акумулатора.Благодаря!....според мен сте или за комутатор или за бобина, а нищо чудно и двете....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stili4a Публикувано 14 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Интересно, но днес я запалих и запали от раз, но пък алтернаторът не зарежда акумулатора. И все пак ми е странно как след като дори не въртеше успя да запали от раз 5 дни по-късно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 октомври 2018 Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Интересно, но днес я запалих и запали от раз, но пък алтернаторът не зарежда акумулатора. И все пак ми е странно как след като дори не въртеше успя да запали от раз 5 дни по-късно......нищо чудно няма, така става, когато имате проблем или с комутатора, или с ЕКУ-то......очаквайте при по влажно време пак да не запали.....когато стане това, извадете един от високоволтовите кабели откъм дистр. капачка и го опрете до гнездото й, завъртете стартера и вижте дали има искра...ако няма ,значи проблема е в двете горни неща....може и да има искра, но тя да е слаба, това пък е проблем в бобината,която пак е в делкото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.