Премини към съдържание

Колт 5 не пали


stili4a

Препоръчано мнение

Здравейте. Колтът е 1.3, 1998 г. Днес направих технически преглед, след което заредих гориво. Запалвайки двигателя, след зареждането, оборотите се вдигнаха до 2000 и така и останаха, а след потеглянето оборотомерът спря да работи, но съдейки по шума оборотите не паднаха. Закарах я до вкъщи и загасих двигателя и това беше...не запали пак. Контролните лампи на таблото светят, но при завъртане на ключа се чува само цъкане и всичко изгасва. Преди около 2 години ми се случи нещо подобно и се оказа комутатор. Имате ли и други предположения каква може да е диагнозата?

П.С. Автомобилът не беше каран около 4 месеца, но ме съмнява проблемът да е в акумулатора.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Колтът е 1.3, 1998 г. Днес направих технически преглед, след което заредих гориво. Запалвайки двигателя, след зареждането, оборотите се вдигнаха до 2000 и така и останаха, а след потеглянето оборотомерът спря да работи, но съдейки по шума оборотите не паднаха. Закарах я до вкъщи и загасих двигателя и това беше...не запали пак. Контролните лампи на таблото светят, но при завъртане на ключа се чува само цъкане и всичко изгасва. Преди около 2 години ми се случи нещо подобно и се оказа комутатор. Имате ли и други предположения каква може да е диагнозата?

П.С. Автомобилът не беше каран около 4 месеца, но ме съмнява проблемът да е в акумулатора.

Благодаря!

....според мен сте или за комутатор или за бобина, а нищо чудно и двете.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, но днес я запалих и запали от раз, но пък алтернаторът не зарежда акумулатора. И все пак ми е странно как след като дори не въртеше успя да запали от раз 5 дни по-късно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, но днес я запалих и запали от раз, но пък алтернаторът не зарежда акумулатора. И все пак ми е странно как след като дори не въртеше успя да запали от раз 5 дни по-късно.

.....нищо чудно няма, така става, когато имате проблем или с комутатора, или с ЕКУ-то......очаквайте при по влажно време пак да не запали.....когато стане това, извадете един от високоволтовите кабели откъм дистр. капачка и го опрете до гнездото й, завъртете стартера и вижте дали има искра...ако няма ,значи проблема е в двете горни неща....може и да има искра, но тя да е слаба, това пък е проблем в бобината,която пак е в делкото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...