Премини към съдържание

Мнение за покупка на Аутлендър 2011 г. дизел.


Препоръчано мнение

Здравейте,

реших да заменя Хонда Акорд и Тойота Авенсис с Митсубиши. Досега не съм карал дизелов автомобил. Спрял съм се на тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518728159711922&slink=7daycv

Аутлендър 2.2d ;2011 год., дизел, автоматик,156 к.с.

Закупена и обслужвана само в Балкан Стар, на реални 188 000 км.Доколкото четох тук, двигателят е японски, а не френски. Автоматът можело да е проблемен, евентуално...

На външен вид колата няма забележки, вътре също е ОК. Не разбирам от дизели, но мисля, че двигателят работи отлично. Записал съм час за ''преглед'' в сервиз, и ако е ОК - действам евентуално.

Ще съм безкрайно благодарен за вашите мнения.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е френския,което е много добре като се вземе предвид качеството на френските дизели.

Първите бяха с 2.0тди на фауве,което се отчете за грешка и бързо се поправиха.

Мен лично тази муцуна не ми харесва-старата беше в пъти по красива,но все пак колата не е за мен.

Мотора е здрав и дърпа доста яко ,дори специалистите казват,че кутията идва слаба за големия въртящ момент,но ако не я зориш няма проблем.

Аз и за това се отказах на тоя етап от чип.

Разход градско 9-10-11,извън града 7-8,но всичко зависи от крачето.

Като е купувана нова в Бг къде са и номерата(или не се виждат под табелките на автокъщата?)

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е френския,което е много добре като се вземе предвид качеството на френските дизели.

Първите бяха с 2.0тди на фауве,което се отчете за грешка и бързо се поправиха.

Мен лично тази муцуна не ми харесва-старата беше в пъти по красива,но все пак колата не е за мен.

Мотора е здрав и дърпа доста яко ,дори специалистите казват,че кутията идва слаба за големия въртящ момент,но ако не я зориш няма проблем.

Аз и за това се отказах на тоя етап от чип.

Разход градско 9-10-11,извън града 7-8,но всичко зависи от крачето.

Като е купувана нова в Бг къде са и номерата(или не се виждат под табелките на автокъщата?)

 

Просто предния номер е свален :) , нали е само на щипки...

Успях да науча , че автоматика бил много зле и се чупел редовно ?Също така и ДПФ филтъра не подлежал на интервенции и ремап; просто трябва да се замени. А това е абсурдно.Знаете ли нещо по въпроса ?

Редактирано от Stany681
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен малък недостатък е, че не е с оригиналната навигация. Не за друго, а защото колата има налична много добра озвучителна система Rockford Fosgate.

Ако имаш възможност, попитай собственика, ако колата е била с оригинална навигация, дали я пази, или поне панела около нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отстраняването физически и софтуерно на ДПФа на френския мотор не само е възможно ,но не е и скъпо.Лично на моята ауспуха е по чист и от на бензинова кола(което за пръв път виждам(а карам дизели над 20 години;

Относно ремапа ,моя майстор който е работил 15на години в СФА,ми каза,че тоя мотор с чип просто полудявал-става над 200 кс,но аз за сега се въздържам,защото и така си дърпа здраво.

За японския нямам идея.То въобще на този модел има ли японски дизел?

Говорил съм с хора каращи автоматика и не са имали оплаквания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В предния си пост си написал добри думи за автоматика,а после го пооплюваш-това за един и същи вид кутия става въпрос или?За двудисковия съединител си е точно така.

Иначе разликата между 4007,Ц-Кросър и Аутлендър е само в предницата,стоповете и някоя друга дреболия-трите са си японци(Аутлендър) като на "французите"и част от японеца се монтира френския мотор.На френците не се монтирал дизела на фауве(те и на японеца го спряха по късно).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма Френски мотор, френския мотор всъщност е ФОРД и си го пише навсякъде по блокове, глави, горивна система и т.н - FoMoCo.

Това, че е ФОРД не го прави лош двигател, напротив надежден и добър е.

Мотора 2.2хди си е чисто френски ,разработка на ПСА,а Форд го вграждат в Ц Макс,С макс и т.н.

Вече 2.7 хди е фордов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре ,твоето магаре е мъжко.

От 20 години карам дизели на ПСА и нещо по случайност съм прочел и разбрал.Сега остава да кажеш ,че и 1.4 и 1.6 TDCI са фордови.

Живи и здрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията.Аз ,с надявам се експертното мнение на DJ Tymbi,реших да не вкарвам таралеж в гащите.Поговорих на място в сервиза му,и човекът ми даде да разбера,че този дизелов двигател,с този автомат е сигурно" дърво".Доверявам се на специалиста,колкото и да ми харесва колата.Ще търся бензин и това е.По- добре с ръчка ли е,или автомат ?Слизам от автомат и мъката ще е голяма.(Днес карах един Акорд в Бултрако за инспекция- просто ужас на квадрат.На вид идеална,но - дюзи,всичките са за чистене/смяна,рейка,задни дискове и накладки,семеринг на вала, и т.н....Тотал , около 4000 лв.за ремонт в Бултрако.Там на място отказа и да запали,и според онези там проблемът е още по-голям...Може да са 4-5 неща,и все сериозни. А колата не е от Горубляне,уж читава швейцарка , и т.н...)Да не занимавам аудиторията,излях си мъката 😃.Има един бензинов Аутлендър ,2010 год.в Пловдив,с ръчка,просто се чудя да го гледам ли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не минавай на ръчка! Просто изчакай правилния автомобил и го вкарай за предварителен оглед в добър сервиз. Там да ти кажат кое е най-лошото, което може да се случи да сменяш и за колко време и пари може да се оправи АКО изобщо се наложи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите ако е автомат е с вариаторна кутия = скъпи ремонти.

Бензин ако е карана на газ (в по-голямата част от случаите е карана на газ) проблеми с глави и клапани.

 

Ами ако е бензин и ръчна СК , като тази например ? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21521039910301179&slink=7e4qvd

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър вариант, но все пак трябва да я погледнеш. Ако решиш да си я караш на бензин (мисля че няма газ, поне на снимките така изглежда) едва ли ще имаш проблеми с двигателя.

Все пак трябва да я прегледаш, обърни специално внимание върху корозия по купето.

 

Така е , няма газ. Но не минавам много километри, затова и не планирам такава.Слизам от автомат и ще трябва да свиквам отново с ръчката, но...съдба.А принципно - Митсубиши податливи ли са на корозия ?? Леко ми е странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте нов съм във форум до сега карах друг автомобил марка, но сега съм се насочил към Mitsubishi Outlander, следа тази обява от 2 месеца https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518728159711922&slink=7daycv. Сега четох темата, днес бях да видя колата на живо струва ми се доста добре на външен вид, утре мисля да е карам в сервиз за мнение. Едно е съмнително че беше в началото 18000 лева сега от 1 месец е свалиха на 15000 лева. Собственика е оставил да се продава още април, до сега такъв автомобил да не се продаде ми се струва съмнително. В автокъщата ми казаха че си купил новия модел и затова е продава. Била поръчана в Балкан стар за него с тези екстри който има. Имам питане само за DPF за този модел кола и автоматичните скорости какво е вашето мнение за тези компоненти от колата.

Редактирано от yordan yordanov 81
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото видях производителя на SST е getrag - немска компания. Карал съм няколко Рена с EDC на същия производител и ги няма проблемите на DSG, които са с друг доставчик (BorgWarner или Luk за по-малките мощности). Основният проблем е дали кутията издържа на въртящия момент. Иначе този тип кутии са в пъти по-приятни и бързи от нормалния torque converter тип.

Getrag DCT470 SST е модела. Не мисля, че е проблемна - ползва се и в Evo. 470 би трябвало е да е максималния въртящ момент, за който е конструирана.

Редактирано от entwickler
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...